piątek, 24 lipca 2015

Godni polecenia dla małych i dużych BIC KIDS i BIC .

Witajcie dzisiaj opowiem Wam trochę o artykułach piśmienniczych  :)

Które u rękodzielnika są bardzo potrzebne - to nie są artykuły tylko dla szkolniaków i studentów. Często jest tak, że muszę coś zapisać, coś rozrysować na kartce, zrobić projekt albo namalować szkic . Gdy przeprowadziliśmy się z mężem do naszego mieszkania on miał jedną walizkę , no może dwie - a u mnie dwie walizki to były ołówki, kredki, farby, mazaki.... cała komoda moich przydasiów.

Gdy pojawił się Kacperek i zaczął chodzić i interesować się tym co robi mama to z prędkością światła moja kolekcja zaczęła się kurczyć, ale to Kacper jest jedyną osobą , która może użytkować wszystko co moje ( no prawie wszystko ) do woli.


Z pomocą uzupełnienia zapasów przyszła firma o której każdy z Was zapewne słyszał a większość używa.
Przed Lipcowym Spotkaniem Mam przyszła do mnie duża ciężka paczka, gdy ją otwierałam i wyjmowałam mix produktów przecierałam oczy ze zdumienia, to BIC i BIC Kids

 to samo robiły Mamy na spotkaniu gdy zaglądały do swoich dużych żółtych paczek w księgarni. Ciężko było ogarnąć tą różnorodność produktów, ale wiem, że trafiłam w gusta. Sami zobaczcie zadowolenie na buziach Dziewczyn :)

Przedstawię Wam kilka produktów , które ja otrzymałam w swojej paczce :

numer jeden jak dla mnie - piękne kolorowe mazaki z dwoma dodatkowymi białymi które zmywają niedoskonałości. Dzięki wymywaczom możemy tworzyć ciekawe kombinacje na naszych rysunkach. Gdy najpierw użyjemy wymazywacza ( przykład zielonego koloru) a później mazaka możemy cieniować nasze obrazki . Jest to ciekawe rozwiązanie dla dzieci , które nie lubią jak wychodzą za linie przy malowaniu - zawsze można zlikwidować wystający kolor.






Duży zestaw mazaków - różne odcienie kolorków to idealny sposób na stworzenie pięknych prac, odłożę je " na później" aby synek mógł korzystać jak będzie trochę większy. Kolory bez problemu spierają się z ubrań co jest dużym plusem ! Mamusie jak widać były zadowolone z tego produktu.


Wykręcany długopis  - w szkole gdy długo pisałam miałam problem z pojawiającymi się odciskami na palcach , w przypadku tego produktu możemy uniknąć przetarć. delikatna guma którą wygodnie się trzyma jest podstawą w tym produkcie. Mój synek nie rozłoży go na części w czym ostatnio jest mistrzem a ja tylko zbieram wkłady i sprężynki . Malutki, zgrabny i idealny do kieszeni bądź małej torebki.

Świecowe kredki dla dzieci - to już 7 zestaw z kolei różnych świecówek jakie ma Kacper - zdarzało się że kredki miały ładne barwy w opakowaniu a po kartce nawet po przyciśnięciu rysowały strasznie blado a synek nie widząc koloru nie chciał rysować. Te są wyraźne, nie pękają pod naciskiem małych rączek , nie kruszą się. Polecamy jako jedne z pierwszych kredek dla małych dzieci.



Kredki ołówkowe - mogłabym polecić dla osób robiących projekty, np Architektów Krajobrazu - sama takich używałam w Technikum, są twarde i robią cienką kreskę, malując bokiem możemy uzyskać idealne cieniowanie i różne barwy co jest ważne przy wizualizacjach np. roślinnych . Kredki zachowam do wykonywania moich projektów, dla dwuletniego Kacperka zabieram ponieważ są dość ostre po zatemperowaniu . Jestem zadowolona że uzupełnią one mój zapas.





W paczce dodatkowo znalazły się :
kolorowanki - z masą ciekawych obrazków idealne dla dużych i małych. Dzieci dostały do domku, miały okazję kolorować na spotkaniu a także zaniosłyśmy sporą ich część do Domu Dziecka.
Długopisy - z miękkimi wkładami i o pięknych kolorach
Kleje, zakreślacze, korektory, ołówki ... i pyszne firmowe krówki :)

Dodatkowo zapraszam Was na stronę BIC Kids gdzie znajdziecie sporo ciekawych kolorowanek do pobrania :)




 część naszych zbiorów do Domu Dziecka



a tak dzieci malowały na spotkaniu : 

zadowolone Mamy :






Zadowolone Dzieciaki uczestniczek w domowym zaciszu :




Znacie tą firmę ? Jakich produktów używacie ?? Pozdrawiamy
p.s Współpraca odbyła się za pośrednictwem Izby Przedsiębiorców Branży Biurowo - Szkolnej www.ipbbs.org.pl  , www.forum.ipbbs.org.pl. Dziękujemy bardzo za pomoc i zaangażowanie i gorąco namawiamy firmy do udziału w podobnych akcjach . 
Gwarantujemy ciekawą fotorelację i obustronne zadowolenie .
Posty na blogach oraz opinie na naszym fanpage  Matka też kobieta
Chęć współpracy można zgłaszać pod adresem : agalesisz@vp.pl 
Wydarzenia są cykliczne i jesienią planujemy kolejny event. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)