piątek, 27 listopada 2015

Cieplutki komplet od Paisley

Jesień nadeszła a wraz z nią chłodne noce, to nic w porównaniu z nadchodzącą zimą. I co , że kaloryfery grzeją jak w nocy warto się przytulić i ogrzać . Mój synuś czasami przytula się do mnie, czasami do misia a czasem wtula się w  pościel. Ale ile miękkości może dać dziecku zwykła bawełniana poszewka ?
 Tyle co nic, dlatego mamy komplecik z tkaniny minky. Komplet od Paisley  Poland.




Firma posiada bogaty asortyment przedmiotów, wzorów i kolorów. Dodatkową opcją jest wyhaftowanie dowolnego tekstu na przedmiotach.  Co w połączeniu daje nam idealną pamiątkę dla dziecka.




Z materiałem minky spotkałam się już wcześniej, uwielbiam go  - jest mięciutki i milutki i wspaniale rozgrzewa !  wystarczy chwila spędzona pod takim kocykiem a cały chłód odchodzi w dal.





Co prawda podusia jest płaska a mój maluch śpi już na deczko grubszej, ale to nic zawsze można dopchać :)  Mamy piękną gamę kolorów - połączenie szarości z błękitem - takim morskim błękitem.







Bambusowa podusia : 
piękne wzornictwo i idealna miękkość 
Delikatny materiał nie drapie i nie uczula maluszka, kształt idealny do wózka, do gondoli . :) 
Delikatniejsza w dotyku niż bawełna
Warto wypróbować taki materiał :)





Paisley to firma produkująca artykuły dziecięce, z tkanin i materiałów najwyższej jakości. Produkują akcesoria z tkanin ekologicznych np. bambus. Sklep prowadzą w internecie.
Przykłady innych produktów ze sklepu







4 komentarze:

  1. Cały komplecik bardzo ładny ! Śliczne podusie w sówki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny prezent na święta myślę że się skuszę , idę oglądać ofertę sklepu ☺Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za miłe słowa :) i oczywiście zapraszamy do naszego sklepu https://paisley.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam od Poemi z bloga Banaliki taki kocyk, oj prawda materiał jest mega mega mięciutki i cieplutki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)