wtorek, 15 grudnia 2015

Przedłużanie i malowanie paznokci w Akademii Piękna w Giżycku

Dzisiaj miałam okazję po raz kolejny korzystać z usług salonu Akademia Piękna w Giżycku , tym razem pierwszy raz miałam przedłużane paznokcie. Postanowiłam stworzyć post dla tych którzy tak jak ja wcześniej nie mieli wykonywanej takiej usługi, żeby zobaczyli jak to wygląda krok po kroku ( tak ogółem) i przekonali się do usług kosmetyczki .

mała migawka, przed w trakcie i po :




Paznokcie przed :


1. Usunięcie skórek i przygotowanie paznokcia, odtłuszczenie


2. nałożenie formy i ukształtowanie paznokcia żelem i wkładanie do lampy




3. Paznokcie żelowe prawie gotowe - czas na piłowanie, ukształtowanie i malowanie

4. pomalowanie wzoru i zdobienie



5. Paznokcie żelowe gotowe



Mam dla Was super wiadomość ponieważ trwa promocja  
do 17 grudnia przedłużanie wraz z malowaniem to tylko 80 zł !
zapisujcie się szybciutko 

Salon ma również świetną promocję na hybrydę 
w każdy poniedziałek hybryda jedynie 35 zł ! 

W poście gościłam salon 
( fb ) 
GIŻYCKO 

Wybierając wizytę w tym salonie macie pewność:
 że narzędzia są sterylne. 
Że zastaniecie miłą obsługę. 
że warto korzystać z okresowych promocji 
że spędzicie miło czas
że praca będzie w 100 % idealnie wykonana 
że możecie wypić pyszną kawkę 
i że możecie cieszyć się pięknymi paznokciami ! 

prace możecie obejrzeć tutaj :

1 komentarz:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)