środa, 28 września 2016

Tutorial na odświeżenie starych kieliszków do wina

Jakiś czas temu robiłam imprezę urodzinową w domu a w szafkach problem - albo szklanki każda z innej parafii albo doszczętnie zniszczone  i co zrobić ? Miejsca brak żeby kupić nowe a wyrzucić szkoda więc je odświeżyłam.



Potrzebujemy taśmę malarską, lakiery do paznokci oraz kieliszki lub szklanki



odtłuszczamy i osuszamy



zaklejamy taśmą - ja zrobiłam to bez dociskania aby powstały zacieki






pomalowałam 3 warstwy lakieru






Moje są idealne do wina, drinków a nawet deserów .



co myślicie  ?  lepiej proste paski czy a'la zacieki ?

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł :) Mnie bardziej proste się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wyszło tylko ja wolę w jednym kolorze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fajowy, nie wiem czy bym się odważyła tak u siebie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)