czwartek, 3 sierpnia 2017

Piniata 3D z bajki Lalaloopsy

Dzień dobry !
Czy mówiłam już, że lubię wyzwania ? 




Uwielbiam ludzi, którzy ufają mi i pozwalają się realizować. 

Zrobiłam piniatę Lalaloopsy dla małej księżniczki. 

I była to najbardziej pracochłonna piniata, 
jaką do tej pory robiłam. 

Trzy piniaty czyli głowa, tułów i sukienka. 
Włosy robione na lokówkę i pełna kreacja z krepiny. 





Było warto dla tego efektu 
i dla uśmiechu małej księżniczki.
Zresztą oceńcie sami. 
Sama też się "zrobiłam" na księżniczkę 





Tutaj laleczka w całej okazałości












A tutaj kilka zdjęć z imprezy 
Sto lat Amelko !










2 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)