niedziela, 17 stycznia 2016

Jak zrobić pudełko skarbów dla Babci i Dziadka

Pisałam Wam już , że najlepsze prezenty to te dane z serca , taki możecie zrobić dziś, małym kosztem a uśmiech gwarantowany. Dzisiaj pokażę jak zrobić pudełko szczęścia - chcecie wiedzieć co jest w środku - czytajcie dalej. . .




Co potrzebujemy :

papier do pakowania prezentów - uniwersalny wzór
nożyczki
pudełko np. po butach ( ja mam po dziecięcych)
klej na gorąco

robimy : oklejamy całe pudełko papierem do pakowania


Wnętrze wyklejamy dowolnym materiałem lub także tym samym papierem do pakowania

a co do środka ?

Szukamy w domu drobiazgów , które po odpowiednim opisaniu mogą sprawić uśmiech na twarzy dziadków.

np. herbata

tabletki na ból głowy

chusteczki

pieniążki

kupon lotto lub zdrapka

naleweczka
słodycze


plastry 


zdjęcie wnuka 


zbliżają się walentynki - to świeczkę 


witaminka C


i najważniejsze , chcecie wyskoczyć gdzieś z mężem lub koleżankami, podarujcie dziadkom wspaniały bon na spędzenie całego dnia/ wieczoru/ weekendu z wnukiem - możecie dopisać datę realizacji - na pewno nie odmówią :) 



dobrze jest włożyć do środka sianko florystyczne, watkę albo piórka  będzie tak przytulnie :)

dołożyć dużą kokardę i oryginalny prezent zrobiony małym kosztem gotowy ! 



Podobny prezent można dać jako prezent ślubny, na urodziny , na Walentynki i inne okazje 

Jak Wam się podoba ?

 p.s. post niżej jest konkurs z możliwością wygrania malowanie tkanin
ps. 2 - to mój nowy blog - zajrzyjcie proszę - KLIK - http://popierwszematka.blogspot.com






6 komentarzy:

  1. Pomysł dosc ciekawy, wiadomo bo zrobiony własnoręcznie jednak ja swoim dziatkom dawałam prezenty i bez okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. no pomysł ciekawy ale ja bym popracowała nad wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AniBarPioMar to pudełeczko podglądowe jako pomysł, zrobione na szybko, co do obdarowania to już takie pudełka dziadkowie dostali , a nie zrobiłam zdjęć, więc prezentu powielać nie będę ale ogólnie można zrobić bardziej dokładniej wykorzystując inne materiały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest prezent od serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobię taki mężowi na walentynki ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to pudełko, myślę że można naprawdę zaskakujące przedmioty jeszcze tam schować. A poza pudełkiem może z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow jeszcze jakiś prezent? Jak dla mnie pomysł super, szczególnie z kieliszkami czy szklankami. Ceny są sensowne a widać że produkty porządne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)