poniedziałek, 10 września 2018

Róże z liści klonu :)


Róże z liści klonu





Do wykonania jesiennych bukietów potrzebne nam będą :

* liście - najlepiej klonu
* jarzębina
* szyszki
* druciki 



Robimy :
* w listku zaginamy górne brzegi 
* listek zawijamy w rulonik jak naleśnik
* wokół niego zawijamy kolejny w którym również zawijamy górne brzegi 


* każdy kolejny "płatek" układamy troszeczkę niżej i zwięźlej
* całość związujemy drucikiem 


* w środek możemy włożyć jarzębinę 


Wszystkie nasze różyczki łączymy w całość i bukiet gotowy :) 




10 komentarzy:

  1. Prezentuje się po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy i efektowny jest ten bukiet♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się chciałam nauczyć robić takie bukiety!!! Super, nareszcie wiem co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że z liści można stworzyć coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny bukiet. Idealny do jesiennej dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co roku robię takie bukiety! Jeszcze jeden jest z tamtego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają a jeszcze nigdy nie próbowałam zrobić własnego 😃 liście już zgniły więc muszę czekać rok 😪

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale fenomenalny pomysł ❤️ idę zmierzać liście 😁😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ciocia często takie robiła 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł niebanalny a przy tym naprawdę urocze wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)