niedziela, 7 kwietnia 2019

Malowanie dwukolorowych kwiatów :)

Dzisiaj trochę o farbach, o kwiatach i o malowaniu. 
Dziewczynki na zajęciach poradziły sobie rewelacyjnie. 





Kilka słów o tej technice: 

* potrzebujecie szerokiego, cienkiego pędzla z delikatnym włosiem 
* ciemnej kartki - na takiej moim zdaniem ślicznie wyglądają dwu kolorowe kwiaty 
* farb o wyraźnych kolorach - najlepiej akrylowych







Wystarczy, że jednocześnie na pędzel z dwóch stron nałożycie 2 kolory. Jeden z jednej strony, drugi z drugiej. Poćwiczycie proste linie i kształty i znajdziecie sposób na kształt idealny dla Was. Mi najbardziej wychodziły lekkie fale. Dziewczynkom na zajęciach spodobało się wykończenie brokatem. 






Myślę, że kwestia dopracowania i można stworzyć naprawdę piękny obraz :) 




Miłego nowego tygodnia Wam życzę :) 



28 komentarzy:

  1. Jakie arcydzieła! Wow, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te na ciemnych kartkach wyglądają tak pięknie! Wielkie wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne! Proste ale genialne... muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny pomysł na malowanie kwiatów 🌷❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kilka razy, jak maluje się tego typu kwiatki, ale sama nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja się mogę na takie zajęcia załapać? :D Chciałabym umieć robić takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne tło niesamowicie podbija kolory, cudnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale one pięknie wyglądają 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają takie barwne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki na czarnym tle wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu bym na to nie wpadła. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna technika, muszę zapamiętać i córce pokazać 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace! Mega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygląda ta technika malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wszystko to kwestia techniki. Też próbuję swoich sił Zapraszam na mój wpis o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Malowanie kwiatów to wspaniała forma wyrażania swojej kreatywności. Dzięki różnorodności kolorów i kształtów kwiatów, można stworzyć piękne i pełne życia obrazy, które dodają uroku i radości każdemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz ciekawsze te wpisy u Ciebie :) Głowa pełna pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)