czwartek, 19 marca 2015

Artystyczny nieład - czy porządek ? brak dylematu gdy mamy Yorka :)

Witajcie - wczorajszy dzień minął w trybie leniucha , śpiocha tylko Kacper zachowuje się jak pendolino i pędzi , biega , skacze, krzyczy, szaleje i .... brudzi.
Przyznam się publicznie, że nie lubię sprzątać .
Po części nie widzę w tym sensu ( tak z przymrużeniem oka ) ja zbieram zabawki do kartonu - Kacper je wywala na dywan, ja odkurzę on już kruszy wafelek, zmyję okna - on jest już na parapecie i podziwia ptaszki z miną glonojada, umyję naczynia nie wiadomo kiedy znów jest pełny zlew... i tak w kółko ...
ale sprzątam - czasem odpuszczę odkurzanie, czasem naczynia zostawię ale sprzątam bo szybko można byłoby doprowadzić mieszkanie do stanu totalnego zaniedbania . Czego najbardziej nie lubiłam do tej pory ?
Mycia podłóg - w trakcie mycia a to dziecko wyleję wodę, a to ile razy trzeba się schylać i wyciskać brudnego już  mopa, czekać aż wyschnie , trzymać " węgorza" aby przypadkiem śladów nie zrobił. I co z tego - zaraz wylane picie, rozlana kaszka, błoto z podwórka ...
Ale teraz lubię - bo mam Yorka :D






Mop obrotowy Special firmy YORK to mój nowy domownik :)
i przyjaciel :)

Jakie ma plusy :
* wszystkie elementy składają się bardzo łatwo, po rozłożeniu zajmują bardzo mało miejsca.
* wiaderko posiada stopery i nie przesuwa się podczas sprzątania

* wiaderko z koszykiem służy jednocześnie do płukania i wy wirowania mopa
* nie trzeba końcówki wyciskać ręcznie ponieważ po odwirowaniu jest wilgotna i nie leje się z niej woda, końcówki mopa można prać  w pralce:)
* w zestawie dwa rodzaje końcówek, płaska prostokątna i okrągła
 
* umyje każdy rodzaj podłóg i nie tylko ...
... kijek przy końcówce zgina się dzięki czemu mopem można umyć półki, wjechać pod szafki, umyć coś pod sufitem, lub nierówną powierzchnię

... kolejne moje zaskoczenie to okrągła końcówka - nigdy nie była moim faworytem - zawsze wolałam prostokątną, tym czasem zauważyłam, że to okrągła wjedzie swoimi włoskami nawet w najmniejsza szczelinę lub pod wersalkę .
*mop idealnie się odwirowuje - jest lekko wilgotny, nie leje się z niego woda, a plamy z podłogi usuwa idealnie.

*** 3 gwiazdki dla mopa za : 40 minutowe zajęcie mojego dziecka za każdym razem gdy wyciągam go z szafy , Kacper w wiaderku robi karuzelę dla misiaczków i klocków a ja mam chwilę dla siebie :)

Dziewczyny po spotkaniu MATKA TEŻ KOBIETA 
również polubiły York - a 







Prezentacja mopa na spotkaniu Mam:




KONKURSOWE PRACE : 



Kreatywny konkurs z York i konkursowe prace :

zadaniem było stworzenie wielkanocnej lub wiosennej pracy/ozdoby z użyciem produktu York :

Patrycja Porazińska :
obrazek oraz ozdobna szmatko-serwetka
Emilia Wawrzonkowska:
pieczątki
Wioleta Pawłowicz:
zajączek 
 Kinga Latosińska:
                                                                         Mazurek
Marta Janko :
                                                                  kurczaczki
Natalia Majewska 
"Kurki na łące, pisanki znoszące"

Zwycięzce wybierze firma York :) 

Dziewczyny jesteście bardzo pomysłowe - miałabym dylemat jakbym musiała sama wybrać :) 
Kochani czytelnicy a Wam jaka praca się podoba?



2 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)