niedziela, 8 marca 2015

MATKA TEŻ KOBIETA

Drogie Panie - Matki, Żony, Córki, Panny , Mężatki, Rozwódki - Wy wszystkie - Życzę Wam spełnienia marzeń w tym naszym Dniu ! : ) jako że post wieczorny to życzę udanego tygodnia ! 


JA świętowałam wczoraj razem z 14 innymi wspaniałymi kobietkami. Spędziłyśmy miły czas na organizowanym prze ze mnie evencie pt. MATKA TEŻ KOBIETA  - już wiem, że na jednym nie poprzestanę i będą kolejne edycje spotkania. Uczestniczki : 
Agnieszka, Anna, Wioleta, Kinga, Natalia, Magdalena, Marta, Kamila, Patrycja, Marta, Marlena, Patrycja, Elwira, Joanna,Emilia


Spotkałyśmy się w Tawernie Marina - restauracji w iście mazurskim klimacie. Piękne wnętrze dodało uroku naszemu spotkaniu. Przystawki i słodkości godne polecenia a w szczególności bezy z bitą śmietana i owocowym sosikiem.

Głównym założeniem był relaks, błogie lenistwo i maxymalny odpoczynek od domowych obowiązków. Miało być przyjemnie i zabawnie. Trochę rozrywki i szaleństwa - czy tak było - to już niech ocenią uczestniczki. 

Przed spotkaniem dziewczyny bardzo mi pomogły w rozłożeniu wszystkich upominków dziękuję :) 

Zakamarkowe torby
Kosmetyki JOKO

ciasteczka Lukrecja, Książki Burda

Dzidziuś oraz Lesia rękodzieło

Smakowity Brześć

Kreatywne Kartoniaki

Kosmetyki - istne spa:) 



Plan naszego spotkania :
12.40 - 13.00 - Przyjazd oraz przedstawienie się Mamusiek przy powitalnym drinku. Ja tworzę, inna gotuje. Kilka ma już dorosłe dzieci a kilka dopiero poznaje tajniki macierzyństwa . Każda na swój sposób inna i pozytywnie nakręcona na nowe znajomości i fajną zabawę 

13.00 - 14.00 Marta zdradziła nam kilka trików makijaż-owych, zrobiła mini pokaz na dwóch ochotniczkach. Bon na makijaż wieczorowy dostała Kinga. Ja również otrzymałam taki bonik i chętnie go wykorzystam. Dziękuję 
Mała przerwa na kawę i jedzonko - to pyszne tamto jeszcze lepsze - dałyście czadu kuchareczki ! 


14.00 - 15.00 Czynnie uczestniczyłyśmy w pokazie Thermomixa, robota który umie wszystko i to szybko i smacznie. próbowałyśmy, kręciłyśmy i nie mogłyśmy się nadziwić jego zdolnościom. Była zupka pomidorowo-paprykowa, zdrowe soki - pomarańczowy i pietruszkowo-cytrynowy. Surówki z dodatkiem buraka oraz lody śmietankowo truskawkowe.

15.00 - 15.30  Pan Michał z Medi.Spa Hotel St.Bruno opowiedział nam o rodzajach cery oraz zaprosił nas na darmową indywidualną poradę kosmetyczną. Dostałyśmy także mini upominki,kupony, poznałyśmy ofertę Spa oraz każda z nas otrzymała po kilka wejściówek do strefy relaksu . Otrzymałam także super torbę z którą się nie rozstaję :) 

w między czasie odbyło się kilka konkursów z nagrodami . 
1. " Kacprowe śniadanie" dziewczyny miesiąc przed spotkaniem podzieliły sie ze mną pomysłami na śniadanie dla Kacperka. Dzięki temu mieliśmy różnorodność i Kacper sam wybrał które dania smakowały mu najbardziej. Bez konkurencyjnie wygrał puszysty omlecik na słodko . a 2 miejsce zajęły : goferki z owocami oraz chleb w jajku.
2. " Mój pomysł na relaks przy dziecku " wybierałyśmy wspólnie - wygrała Marta Orzoł,a upominki otrzymały Patrycja oraz Wiola. 
córcia Marty i nagroda :) 

3." Najlepsze Dania spotkania" Chętne Panie przygotowały w domowym zaciszu różne smakołyki które mogłyśmy próbować do woli i głosować. Był tort, naleśniki , karpatka, ciasta i ciasteczka, ogórkowy krokodyl, chlebek i pasztecik. Nagrodzone osoby to Kinga, Marta i Patrycja.
4. " inne życie zmywaka" konkurs którego sponsorem był York a do wygrania był mop - najbardziej kreatywna odpowiedź to : " Jego życie byłoby nudne - masowałby moje plecki " 
Zaprezentowałam również Mopa obrotowego od York - każda chętna mogła sobie pokręcić, po naciskać i po dotykać te cudeńko :) 



Odbyło się też losowanie upominków, Mamowa wymianka - dzięki której bardzo skorzystałam i przywiozłam trochę nowości i dla mnie i dla synka.
Zbierałyśmy ubranka oraz jedzenie dla pewnej wielodzietnej rodzinki. Mamusie mają dobre serduszka i dałyście czadu! Patrycja fajnie, że zaowocowałaś taką akcję. 


Te 4 h minęło bardzo szybko i trzeba było się rozstać. Tyle kobiet w jednym miejscu - więc bez przedłużeń się nie obyło - ale fajnie, że zarezerwowałyście ten czas na spotkanie i obyło się bez pośpiechu.



Dziękujemy wszystkim sponsorom oraz patronom medialnym, którzy zaufali nam MAMOM Emotikon smile i sprawili nam przemiłe niespodzianki ! 
Wszelkie opinie , zdjęcia oraz recenzje uczestniczek znajdziecie tutaj : Opinie o produktach


Miejsce spotkania:
TawernaMarina
Patroni medialni :
Łowcy Trendów , Mam Spotkanie 
Sponsorzy: 
Pinazinglukrecja - przypinki oraz smaczne ciasteczka z imionami uczestniczek
 burda , buka,zakamarki, - książki i torby na zakupy 
 bezalkoholowe  - produkty do domowej degustacji oraz toast podczas spotkania
lesiarekodzielo(rekodzieło),  kartoniaki ( kreatywne zabawki) 
,Fashion_Time( leginsy i bransoletki)  KrolewskiKucharz(gra), diamondcosmetics(akcesoria do paznokci)  brzesc (smaczne ciasteczka) LalaLaura (ozdoby) pampers,(pieluszki) 
- nagrody w konkursach 
 jokospakosmetyki,cosmeticservice, pollena,alwayslansinoh,pulanna,nikwax, - kosmetyki i kobiece przydasie
 tadeo - Donga,  vitwoman tatento, - artykuły dla dzieci, kredki, kolorowanki 
makaronypolskie,  antybutelka, york - artykuły kuchenne
 bajkolandgizycko - wejściówka do bajkolandu 
Goście spotkania :
MedispagizyckoThermomixPolskamanicuregizycko





a na szybko powstał projekt Wielkanocnego spotkania przy jajeczku :
zbieram zapisy :) 


5 komentarzy:

  1. Bylo super oby wiecej takich spotkan ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Dawno tak miło nie spędziłam czasu. Brakowało mi już tego. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Dawno tak miło nie spędziłam czasu. Brakowało mi już tego. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, zazdoszczę kobietki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)