środa, 18 czerwca 2014

wyniki rozdania i deseczki

Witam Was wieczorową porą :)
Deseczki decoupage :





 Przedstawiam wyniki mojej rozdawajki

Miło mi będzie jak po otrzymaniu nagrody zwyciężczyni pochwali się na swoim blogu i doda link do mojego :))
1. miejsce: - proszę o adresik do wysyłki na email i jeżeli zechcesz zakupić coś mojego to otrzymasz 30 % rabatu

myślę, że tydzień wystarczy na wysłanie adresiku - jeżeli się nie odezwiesz ponowię losowanie :)



mixoflife pisze...
26 to chyba mój numer :)
I ja biorę udział :)
Baner dodany na blogu: http://mymixoflife.blogspot.com/
Jakby los się do mnie uśmiechnął to wybieram chustę nr 3 <3
Pozdrawiam :*


2 i 3 miejsce:
jeżeli zakupicie coś mojego dostaniecie 20 % rabatu + gratis coś przydasiowego jako nagroda w candy



Ewa Kwiatkowska pisze...
19. I ja ustawiam się w kolejce i dziękuję za zaproszenie :)
Chusta nr 4 :) Pozdrawiam!
Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

Mania Adamiak pisze...Życzę wszystkiego najlepszego i zgłaszam się na candy :) Obserwuję od dawna, banerek na blogu: koralfashion.blogspot.com, posta zamieściłam także tam i blogroll też jest. Mam chrapkę na przepiśnik od Ciebie i liczę na rabacik :)




Wszyscy uczestnicy rozdawajki mają u mnie 10 % rabaciku :) 



19 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję! Buziaki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ale miła wiadomość! <3
    Już piszę maila :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te deski, zawsze chciałam spróbować swoich sił w decoupage ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym :) Twoje deseczki bardzo ladne, jak zwykle :))
    Miłego weekendu, mam nadzieję, że odpoczywasz...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prezenty, graulacje dla zwyciezcow

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :) piękne deseczki popełniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom! A deseczki prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj śliczne, pogratulować

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczęściarom i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te deseczki ;) takie wesołe

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję Dziewczyny deseczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim! I dziękuję za miłą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)