czwartek, 5 lutego 2015

Karnawałowo :)

Witajcie Kochani, bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem o torbie.  nosi się wyśmienicie.

Czas mija bardzo szybko , minął styczeń, to już miesiąc jak zrezygnowałam z pracy na rzecz czasu spędzonego z dzieckiem. Zauważyłam, że

 Kacper zaczął więcej mówić, więcej rozumieć. Umie już rozpoznawać coraz więcej rzeczy. Chodzimy spokojnie na spacery, więcej czytamy książek.
 Zaczęliśmy dbać o "nasz życie towarzyskie " Kacperek ma już kilka nowych koleżanek i kolegów w podobnym wieku. Razem się bawią, powoli uczy dzielić się zabawkami, uczy się kontaktu z innymi rówieśnikami .
Zaliczyliśmy pierwszą jazdę na sankach oraz lepienie z plasteliny :)


Kacper uznał, że mam fajny lakier do paznokci i pomalował sobie ręce, buzię oraz panele :)
Jakiś czas temu w przedszkolu do którego chodziłam był bal karnawałowy dla dzieci nieprzedszkolnych , poszliśmy , zabawa trwała godzinkę ale tyle wystarczyło, żeby mały się wyhasał




 Strój na zabawę uszyła babcia, wymyśliłam, że Kacperek będzie królem i był :) Dziewczynki go ganiały :) 



W ostatnim czasie powstała też korona i różdżka na urodziny dla małej księżniczki :) 




Nie pamiętam czy pokazywałam Wam dresiki jakie mój Kacper nosi już kilka miesięcy . Uszyte są z grubej ocieplanej dresówki + materiał minki . Jedne z zieloną żabką a drugie z ciasteczkowym potworem.
My mamy w rozmiarze 86, niebawem na wiosnę czas uszyć coś nowego + w planach mamy bluzy do kompletu .





Pozdrawiamy ! 
buziaków nie wysyłamy bo dopadł nas katarek i kaszelek się zrodził , musimy odgonić tych niechcianych gości - a kysz ! 
Zdrówka :))

5 komentarzy:

  1. Przystojny król ;-) Przypomniała mi się moja korona z pierwszych klas podstawówki - rodzice wykonali ją ozdabiając całość brokatem z tłuczonych bombek, piękna była :-) A spodnie wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Synuś ma uroczą czapeczkę z misiem - cudo ;)

    Oby katarek i kaszelek szybko minęły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przystojniak z tego Twojego Kacperka, nic dziwnego, że dziewczynki go ganiały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)