wtorek, 13 października 2015

JESIENNY RELAX MAM W SPA sponsorzy

JESIENNY RELAX MAM W SPA  
edycja druga
cz.II
SPONSORZY 




to właśnie na facebooku dzielimy się opiniami i naszymi spostrzeżeniami na temat otrzymanych produktów. Strona powstała z myślą - spotkań Mam 
( wiemy, że nie każda mama ma czas i wenę na blogowanie, a My chcemy spotykać się głównie z Mamami z naszej okolicy po to, aby te znajomości pielęgnować. ) 
Zapraszam chętne osoby ( ale nie tylko z Mazur ) do obserwowania fanpage. 


Agnieszka - to ja.
Do póki nie znalazłam bratniej duszy spotkania organizowałam sama. 
W wolnej chwili zajmuje się rękodziełem,
ale mój czas głównie poświęcam synkowi. 

Zapraszam na mój fanpage
Na blogu właśnie jesteś . 
Kinga - poznałyśmy się na jednym z Węgorzewskich Spotkań Mam. 
Rozumiałyśmy się bez słów. Kinga jest mistrzem w gotowaniu - 
- moim mistrzem, często jej pomysły goszczą na moim stole. 
W duecie o wiele łatwiej się pracuje :) 


Miejsce Naszego Spotkania 
a głównie Medi SPA St. Bruno

 
Każda Mama otrzymała teczuszkę z karnetami na basen oraz różnorodnymi zniżkami i rabatami.

Akademia Piękna - salon - nowy adres Giżycko, ul. Jagiełły 14 .
moje opinie o salonie tu i tu . :)
Każda Mama miała wykonane Badanie BIO REZONANSEM



SPONSORZY : 

Gadżety spotkaniowe czyli to co lubię najbardziej :) 
Obie firmy oferują wykonanie gadżetów z własnym projektem, zdjęciem. 



Przypinki od  PROLEO
- dużym plusem są solidne zapięcia oraz piękne żywe kolory.
Magnesy od Fabryka Magnesów 
- magnes to coś przydatnego 
a jeszcze lepiej jak przypomina o miłych chwilach. 
Staranne wykonanie i piękne opakowanie



Produkty , które używałyśmy podczas spotkania : 


Kosmetyki najwyższej jakości 
kolagenowe i naturalne 
Kosmetyki o bardzo ładnym zapachu, scrub z drobinkami nadaje miękkości skórze , przyjemnie relaksuje podczas chwilowego masażu. Miałam okazję sprawdzić stan cery przed i po użyciu, skóra się oczyściła i zaskórników było mniej. Dużym plusem toniku jest to , że nie wysusza skóry i nie powoduje suchości oczu ( dla mnie osoby noszącej soczewki po oczyszczaniu całej cery i powiek dużym problemem są kosmetyki wysuszające. Nie podrażnia buzi i nie piecze. Duży plus że to naturalny kolagen. Pozostawia uczucie orzeźwienia. 




BIELENDA



Cała seria kosmetyków bardzo ładnie pachnie. 
Tonik ładnie zmywa makijaż, oczyszcza skórę i nie pozostawia uczucia suchości. Nie szczypie a wręcz przeciwnie orzeźwia
Krem 10 w 1 tzw - jedwab do ciała. 
Łączy funkcje balsamu i właściwości kryjące. Sprawia, że siniaki i blizny są mniej widoczne. Skóra staje się miękka i wygładzona. 
Balsam do ciała - ma konsystencje mleczka i bardzo szybko się wchłania. Nie lepi się . Nawilża i rozświetla skórę a dużym plusem w użytkowaniu jest to, że ma pompkę. 




KOSMETYCZNE 
NOWOŚCI DO DOMKU 

PAESE


Woskowy cień do brwi z bardzo wygodnym pędzelkiem, który ładnie podkreśla brwi i nadaje charakteru spojrzeniu . Nie rozmazuje się ale też łatwo się zmywa

Biały perłowy lakier z drobinkami sreberka, szybko schnie i ładnie się rozprowadza. 
Błyszczyk pięknie pachnie, długo utrzymuje się na ustach i uwydatnia je.

Olej z baobabu - totalny hit 
Bardzo bardzo wydajny i od razu się wchłania. 


Intensywnie nawilża skórę oraz pozostawia ją miękką . 
Można go stosować na każde miejsce na ciele, idealnie się sprawdza z dodatkiem balsamu do ciała lub odżywką do włosów. Nie zapycha porów - totalny hit ! 




Salvequick

Plasterki bardzo ładni pachną :)

BIO OIL 
Olejek na blizny i rozstępy , który był do wygrania w kręgle. 
Skóra jest bardzo nawilżona a olejek ładnie pachnie.
Po dłuższych testach chętnie opowiem coś więcej.
Bio-Oil to specjalistyczny produkt do pielęgnacji skóry, przygotowany aby pomóc poprawić wygląd blizn, rozstępów i nierównomiernego kolorytu skóry. Bio-Oil pomaga również zmniejszyć możliwość wystąpienia rozstępów w trakcie ciąży.
 
Kerabione włosy paznokcie



 Kuracja która ma na celu polepszenia stanu włosów i paznokci, uwielbiam takie produkty , po ciąży mam duży problem z odpowiednim stanem włosów. Ciągle wypadają i są kruche. Dam Wam znać po kuracji jaki efekt ale na tą chwilę mogę powiedzieć że kapsułki przy połykaniu nie zostawiają w buzi nieprzyjemnego posmaku jak w przypadku innej marki takowych produktów.
Maska - idealne nawilżenie, maska która zrobiła z każdej z Nas kosmitkę 
Rewelacja, zakupie sobie na pewno. 
25 minut relaksu i bardzo głębokie nawilżenie, skóra jak nowa.
Duży relaks i dużo śmiechu :) 
Maska bardzo łatwa w użyciu. 


Felicea natural 

Kredki do brwi, ust i oczu tworzone z naturalnych składników.
Ja otrzymałam kredkę do brwi, bardzo ładnie nadaje koloryt , lekko podkreśla i nie zmazuje się. 



I.M.P.A. - pumice 
www/ opinie mam 

Zestaw kolorowych pumeksów o ciekawych kształtach.
Dwa proszki do peelingu .
Jest to ciekawy produkt .
Można go dodać do ulubionego balsamu i rozprowadzić na ciele i wmasować. 
Większą ilość można dodać do żelu pod prysznic i użyć jako masażera a później spłukać. 
Posypany na pumeks fajnie działa na pięty. 
Ważne jest to , że nie wysusza ciała,
Ściera naskórek i czyści cerę. 
Mała buteleczka którą można zabrać wszędzie. 
Mąż posypał nim plastry cytryny i szorował ręce po pracy ze smarami idealnie je wyczyścił.  



Instytut włókien naturalnych i roślin zielarskich 

Olej lniany z omega 3 wykorzystałam dzisiaj do sałatki z kurczaczkiem i warzywami - 100 razy zdrowsze połączenie niż z majonezem. Miałam już okazję go testować i uważam , że to świetny produkt - daje dużo dobrego dla naszego organizmu




Słodkości :
Chocolissimo




Czekoladowe rarytasy o nieziemskim smaku i to jaki wygląd ! 
moja naj ulubieńsza. kwaskowate truskawki i chrupkie herbatniki oraz nieziemski smak czekolady skradły moje serducho 

Dużym plusem czekoladek jest to , że nie roztapiają się w palcach a dopiero w ustach.
Smaku się nie da opisać musicie sami skusić się na coś słodkiego.


Karmelowe

mi trafiły się cukiereczki poziomkowe - 
smak wczesnego lata i spacerów po lesie. 
rozpływają się w ustach a co ważne nie są twarde 
i po włożeniu do buzi nie podrażniają -
nadają się dla dzieci . 
Lizaczek dla nas truskawka z kiwi 
pomieszanie słodkości z przyjemną kwasowością 
Ja mam w domu amatora lizaków 


Cukieteria 

Taki słodki zestaw otrzymała każda Mama - wszystkie łakocie zniknęły w mgnieniu oka. Czekoladowe i pomarańczowe kropy szybciutko rozpłynęły się w ustach. Zachwyciły smakiem, zapachem i wyglądem . Czekoladowa nawigacja przez chwilę rozgościła się w Kacperkowym aucie ale szybko została skonsumowana - ciekawy pomysł na prezent . różowe kuleczki i syropek niebawem skosztujemy z rodziną
Zielarnia Warmińska


Każda mama otrzymała herbatkę, bombę przeciw utleniaczy. 
Dużym plusem jest to, że to naturalne składniki 
oraz to , że herbatkę można zaparzyć aż 3 razy i dalej ma wyrazisty smak. 
Smak lekko gorzkawy ale lubię takie, 
dla męża dodałam łyżkę miodu, wypiliśmy całą. 
Samo zdrowie ! 

KOCHANI SPONSORZY DZIĘKUJEMY
ŻE ZAUFALIŚCIE 
NAM MAMOM ! 

p.s. niektóre produkty wymagają dłuższych testów więc opowiem Wam o nich niebawem. 






1 komentarz:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)