piątek, 10 lipca 2015

Akademia Piękna - wypieści od stóp do głów

Witajcie . Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o zabiegach jakie ostatnio wypróbowałam w Akademii Piękna, o której już pisałam tutaj
Moje ciało w pewnym stopniu ma to czego być nie powinno czyli sporo nad programowych kilogramów.
Trochę było wcześniej, trochę więcej przyszło po ciąży, przyszedł też cellulit i rozstępy .
Tak jest im dobrze, że opuścić mnie nie chcą.
ćwiczenia, odchudzanie ... ciężkie słowa.



Z karty zabiegów skusiłam się na serię ( 5 razy) 
Fale radiowe bipolarne z masażem próżniowym - drenaż limfatyczny
zabiegów na uda, pośladki i brzuch.

Zabieg na uda, pośladki, brzuch 99zł. Seria 5 zabiegów 300zł.
Zabieg uda,pośladki 69zł. Seria 5 zabiegów 200 zł.
opis zabiegu :Masaż próżniowy zastosowany na skórę powoduje jej ujędrnienie i stymuluje warstwy skóry, poprawia krążenie krwi oraz limfy w organizmie. Głowica Vacuum to pompa próżniowa która w połączeniu z falami radiowymi RF wspomaga metabolizm tkanki tłuszczowej, usuwa cellulit. Rozmasowuje guzy celulitowe na różnej głębokości – nawet do 3 cm pod skórą poprzez rozgrzanie ich za pomocą fal radiowych, które skracają włókna kolagenowe i powodują spalanie tkanki tłuszczowej. Pompa próżniowa natomiast powoduje drenaż limfatyczny skóry, który ułatwia wydalanie rozgrzanej tkanki tłuszczowej z organizmu. Włókna kolagenowe regenerują się, co wpływa na znaczną poprawę wyglądu skóry w miejscach rozstępów i zmarszczek.
moja opinia : Zabieg na wszystkie partie ciała trwał ok 40 minut, głowica raz zasysała skórę mocniej a raz słabiej ale nie odczulam dyskomfortu, po 1 serii na brzuch pojawiło się kilka siniaków ale po 3 dniach zniknęły. Po 5 wizytach rozstępy bardzo  się wybieliły i lekko się wyrównały. Po pierwszej wizycie najbardziej widoczna różnica była na udach z tyłu - skóra stała się bardziej napięta, gładsza i jędrniejsza.  Po 3 wizytach cellulit ze środka ud widocznie się zmniejszył, grudkowata do tej pory skóra nabrała lepszych kształtów. Cellulit na brzuchu został zlikwidowany w małym stopniu. Partie ciała nabrały jędrności i zostały " ubite " na bardziej gładko, jedyne co to na przodzie ud nie zauważyłam różnicy w likwidacji cellulitu , a szkoda bo tam mi bardzo przeszkadza ,
 usługę oceniam 4 / 5
Elektrostymulacja- wzmocnienie mięśni i wyszczuplenie
Cena zabiegu 30min. 30zł. 
Seria Elektrostymulacji (10 zabiegów x 30 min) 250zł.
Przeszłam serię 4 zabiegów - robiąc je bezpośrednio po drenażu .
Przypięcie elektrod to czas ok 10 min + 30 min. zabieg 
WZMOCNIJ I UKSZTAŁTUJ MIĘŚNIE! 
redukcję cellulitu, 
poprawę ogólną kondycji mięśni, 
stymulację mięśni, 
redukcję tkanki tłuszczowej, 
przywrócenie utraconej funkcji mięśnia,
zmniejszenie obrzęków,
poprawę krążenia obwodowego
=
Elektrostymulacja
moja opinia : Jest to ciekawa odmiana dla osób nie lubiących ćwiczyć - leżymy sobie wygodnie , podłączeni pod maszynę, elektrostymulacja działa jednocześnie na wszystkie partie ciała , uda, brzuch , boczki, przedramiona ( tutaj zauważyłam największą różnicę w ujędrnieniu lekko wiszącej skóry ) 
Jednocześnie spalamy dużą ilość kalorii bez wysiłku  i pobudzamy mięśnie do działania. Po zabiegu pojawiły się lekkie zakwasy.  W celu " zwiększenia mocy" podkręca się elektrody. Dziwne uczucie w środku - takie jakby  mrowienie i łaskotanie, lekkie drgawki ciała. Zapomniałam zmierzyć się w obwodach przed i po , ale myślę, że jakieś 3 cm spadły ponieważ porównywałam po ubraniu spodni , które przed zabiegami były za ciasne :) Liczyłam na lepsze efekty na brzuchu . 
Chętnie odbyłabym serię 10 zabiegów, żeby w pełni ocenić efekty ale inne obowiązki domowe uniemożliwiają częste dojazdy. 
zabieg oceniam 4,5 / 5 

Przy dwóch powyższych zabiegach obsługiwałam mnie Monika, przemiła osoba, przy której krępacja rozebrania się odeszła na drugi plan, przez cały czas trwania dopytywała czy wszystko jest w porządku, czy nie za mocno , czy nie za lekko. znalazłyśmy wspólny temat do rozmowy i czas zleciał szybciutko :) 

Zabieg Q- Therapy 

opis zabiegu:

Q3 Therapy - innowacyjne zabiegi do włosów, w wyniku czego włosy otoczone są tarczą ochronną, która zapewnia:
-Nawilżają i wzmacniają uszkodzoną strukturę włosa od wewnątrz.
-Przywracanie poziom pH naturalne.
-Glitter, ochrona przed promieniami UV i efekty termiczne.
Zalecane użycie:
-do za często farbowanych włosów;
- wpływ termicznego zniszczonych włosów (suszarka do włosów, żelazka, prostownice);
-suche , matowe, kruche włosy, porady vekuschimisya;
- włosy po trwałej ondulacji lub chemicznym prostowaniu;
- osłabienie włosów utrata blasku i witalności.
Badania przesiewowe mogą być wykonywane Q3 TERAPIA:
natychmiast po zabiegu,
pomiędzy farbowaniami,
na włosy naturalne lub lekko uszkodzone zwiększyć naturalny blask i witalność.
Opis procedury
Procedura opiera się na wyjątkowych właściwościach oleju arganowego, jeden z najcenniejszych i cennych olejów na świecie, produkowany tylko w Maroku z owoców drzewa arganowego. Od jej składu, olej arganowy jest identyczna z kompozycją ludzkiego łoju, który działa jako naturalny ochrony włosów, karmi i wzmacnia ich strukturę. W połączeniu z innymi unikalnych olejów z oleju arganowego zapewnia lepsze odżywianie, odzyskiwania i ochrony, oraz zwiększa zdolność odblaskowe włosy, napełnia ich energii i witalności.


Procedura składa się z trzech etapów:
1. nawilżają i ułożenie struktury włosów.
2. przywrócenie i wzmocnienia struktury włosów zniszczonych.
3. ochrona zewnętrznej warstwy włosów i nadanie im luksusowy połysk.
Zabieg trwa 10-30 minut.
Q Therapy ma efekt kumulacyjny. Po pierwszym zabiegu jest widoczny wynik, rozpoczyna się powstawanie ekranu ochronnego. Po trzecim zabiegu powstaje średni stopień ochrony, po piątym - wysoki stopień ochrony.

Koszt zabiegu wynosi od 40-70zł.



moja ocena: 
włosy stały sie nawilżone i gładkie, efekt utrzymał się ok 10 - 12 dni, rano na głowie nie miałam tzw " szopy" a włosy bez czesania były śliczne, nie kosmaciły się i nie skręcały, najważniejsze to " kłaczki" i typowy pudelek z króciutkich włosków nie odstawał. Z zabiegu jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo przy myciu głowy delikatny masaż :)  
moja ocena 5/5

Manicure hybrydowy 
co prawda nie trzyma mi się na paznokciach bardzo długo, ale nawet te kilka dni z pięknymi wesołymi paznokciami, które nie odpryskują poprawi humor, aktualnie mam wesołe minionki i kropeczki :) 
cena 50 zł podstawa, plus dodatkowe zdobienia ok. 70 zł 




Koloryzacja włosów, rozjaśnienie końcówek, ombre, farbowanie odrostów - 
Farba idealnie dopasowana, podczas wykonywania bardzo miła obsługa i traktowanie , przy myciu masaż głowy, farba idealnie pokryła włosy, odświeżyła mój wygląd . Cóż więcej mogę powiedzieć :) 
cena ok 130 zł 
5/5





Miła i profesjonalna obsługa =  Akademia Piękna :) 

A Wy z jakich usług korzystacie w salonach kosmetycznych ?  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)