wtorek, 15 sierpnia 2017

Idealny prezent dla 4 latka:)

Dzień dobry ! 
Witam Was z uśmiechem w dniu 4 urodzin mojego synka. 
Czas leci szybko, zdecydowanie za szybko, 
co najbardziej widzimy po dzieciach. 


Długo zastanawiałam się jaki prezent podarować Kacperkowi i to czego najbardziej brakowało nam razem  to wspólnie spędzony czas bez ograniczeń. 


Wraz z jego sierpniowymi wakacjami od przedszkola wzięłam dwu tygodniowy urlop w pracy i w pełni oddaliśmy się wakacjom. 

Ja czas spędzony przy komputerze ograniczyłam do minimum i powiem Wam, że świat się nie zawalił a wiadomości nie uciekły, skrupulatnie przygotowany plan blogowy pozwolił na odpoczynek.

Na pogodę nie mogliśmy narzekać tak też korzystaliśmy ile się dało ! 

Było wspólne plażowanie z przyjaciółmi. 


Lody i inne słodkości. 


Wesołe miasteczko. 


Kajaki



Odpoczynek na działce. 


Rejs statkiem. 


Miejskie atrakcje


Zwiedzanie



Najlepszym prezentem okazała się wycieczka - do Parku dinozaurów i smoków, ruchome i ryczące eksponaty mimo iż oddalone od Nas o przeszło 240 km zafascynowały Kacpra, Dziadków i Mnie.  Mały fan dinozaurów przez kilka dni opowiadał wszystkim o trzygłowym smoku. 




Wywołaliśmy kilka zdjęć w dużym formacie, które wiszą teraz dumnie w dziecięcym pokoiku przywołując uśmiech na ustach na myśl o podróży. 



Wspólne zabawy, eksperymenty, tworzenie i prace plastyczne również nam towarzyszyły. 


Firma Kooglo - czyli drewniane klocki z magnesem również umiliła Nam ten czas. 50 solidnych kolorowych klocków o przeróżnych kształtach pozwoliło nam beztrosko bawić się na kocu - ćwiczyć wyobraźnię, budować i odkrywać. 

 

Powstała lornetka do obserwacji ptaków na drzewie, strzelba do celowania w jarzębinę i robot z odkręcanymi rączkami. Klocki dzięki umiejscowionym magnesom dają możliwość stworzenia wielu kombinacji. 






Dziecko musi również załapać element przyciągania się i odpychania więc musimy się uzbroić w odpowiedzi na pytania "Dlaczego ten bok się łączy a ten nie". Kooglo zafascynowały mnie połączeniem klasyku z nowoczesnością. Nasze konstrukcje nie rozpadają się podczas budowy i to jest świetne !













a dzisiaj tort i to nadzwyczajny - tort z lodami ! 




Spełnienia wszystkich marzeń synku ! 

Kocham Cię ! 

4 komentarze:

  1. U nas też świeżo po urodzinach. Klocki znamy i uwielbiamy. U Meli hitem są obecnie laleczki babeczki i lala lol ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sprawdzić ten park dinozaurów :)
    Ostatnio młoda chętnie bawi się klockami drewnianymi, więc przyjrzę się tym Waszym bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te urodzinki, wspaniały torcik, bajeczne kolocki.
    Zawsze uważałam, że tego typu klocki to najlepsza zabawa. bezpieczna i kolorowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)