niedziela, 17 marca 2019

Dekoracje jabłka w 3 minuty


Dasz wiarę, że takie jabłuszko można wykonać w mniej niż 3 minuty ? 


To działamy :) 


Potrzebujemy : 


- papier toaletowy 
- prostokątny materiał większy od a4
- kawałek zielonej kartki 
- patyk 

Robimy: 


Papier kładziemy na środku materiału i wszystkie jego rogi wkładamy w górną dziurkę. 


Z zielonej kartki wycinamy listek i lekko ugniatając czubek wkładamy w otwór. 
Na koniec dokładamy patyk. 


Dekoracja może być idealną i szybką ozdobą np. na witrynę sklepową lub jako jesienne tło do zdjęć. 
Ma duży plus, że po jej rozwinięciu papier i materiał nadają się do użycia i nic się nie marnuje. 



Zaskoczyłam Cię ? 
Znasz jakiś inny tutorial na ciekawą ozdobę w 3 minuty ? 





To była taka mega szybko potrzebna dekoracja na parapet w swietlicy :) 

16 komentarzy:

  1. Takie jabłko to nawet ja bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądaja świetnie jako ozdoba do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wpadłabym na taki pomysł, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy pomysł, jak zawsze u ciebie dużo inspiracji 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze w życiu bym na to nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe jest to jabłko! Nie wpadłabym na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybka ale jaka fajna ta dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  8. O Wow, nie wiedziałam że tak szybko można zrobić takie cuda! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! jakie pomysłowe... syn na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie dekoracje kojarzą mi się właśnie z przedszkolami czy świetlicami - zawsze dodają uroku takim miejscom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! I kojarzy mi się z robótkami, jakie wykonywałam z moją babcią!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne! Nie wpadłabym na takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad ❤️ mojemu bratu by się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz naprawdę sporo oryginalnych pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł 😍👍 na jesień też się nada 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)