środa, 27 marca 2019

Duże skorupki jaj z gipsu - tutorial

Dzień dobry kochani.
Wielkanoc to nie tylko kurczaczki i baranki, ale głównie jajeczka.
Mam dla Was patent na wykonanie dużych skorupek jajek.





Mogą to być miseczki na słodkości, doniczki do kwiatków lub ozdoba na stół.

Potrzebujemy:

- balon
- bandaż gipsowy (opaska gipsowa)
- miska z wodą
- rękawiczki


Robimy:

- bandaż tniemy na kawałki
- pompujemy balon
- bandaż wkładamy do wody na dosłownie sekundę i od razu nakładamy na balon - lekko rozsmarowując gips.


- w zależności od tego czy będzie to miska czy donica - balon oklejamy do połowy lub 3/4
- robimy min. 2 warstwy
- zostawiamy do wyschnięcia
- po ok. 15 minutach nasze jajo jest gotowe, możemy przebić balon i wyciąć boki
- najlepiej zostawić skorupkę do wyschnięcia na dobę
-  skorupkę można pomalować wg. upodobań.






Macie jakieś pomysły jak można je jeszcze wykorzystać ?

15 komentarzy:

  1. Pamiętam jak robiłam coś takiego w podstawówce 🙈❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę podsunąć Twojego bloga mojej siostrzenicy, ona bardzo lubi takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię robić akurat takie rzeczy z dziećmi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam juz wiele razy jak je zrobić i jakoś nigdy nie spróbowałam! może w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że i ja spróbuję zrobić takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :) Myślę, że z moimi kuzynkami stworzymy takie ozdoby na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że takie cuda można zrobić w taki przystępny dla mało utalentowanych sposób ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda taka dekoracja w domu ♥️💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała dekoracja na zbliżające się Święta Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest idealna baza na stroik świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gips to mi się bardzo źle kojarzy, bo ze złamaną ręką a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na dekorację świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda, super dekoracja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym na pewno pomalowała np lakierem do paznokci i postawiła gdzieś na działce 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)