poniedziałek, 27 października 2014

Kwiaty które nie więdną i spotkanie mam.


Chciałabym Wam pokazać kwiaty, które nie uschną oraz zaprosić Was na rozdawajkę :) która powoli dobiega końca  TUTAJ KLIK
Kwiatuszki zrobione ze wstążek i szpilek na pół kuli styropianowej :) 
Robota monotonna, sporo metrów się przewinęło, ale efekt wg. mnie ładny :)



no i jeszcze jeden kwiatek
gumka do włosów 

W sobotę byłam  na 2 Węgorzewskim Spotkaniu Mam w Gościńcu u Kalicha, spędziłam bardzo miło czas na rozmowie z dziewczynami przy kawce. Organizatorki : Natalia, Roksana i Ania zadbały o miłą atmosferę.
Wysłuchałam porad ratowników medycznych, którzy dali dużo wskazówek jak zachowywać się podczas wypadków oraz okresu zimowego.
Miałam okazję poskręcać baloniki na kwiatuszka i duszka. 
Było dużo śmiechu i ciekawych tematów oraz ploteczki :) 
Przywiozłam ze sobą drobne upominki.
Szkoda tylko, że Czas tak szybko upłynął i trzeba było wracać do domku bo towarzystwo było doborowe :) 
Kilka zdjęć : 




A tak nawiasem mówiąc jak mija Wam jesień -- hmm zimowa ta jesień niestety . Mi ciężko jest wychodzić z małym na długie spacery bo wieje. Łapiemy ile się da świeżego powietrza, ale czasem strach żeby się tylko nie przeziębić . Szkoda, że lato tak szybko minęło ...
Pozdrawiam CIEPLUTKO .






7 komentarzy:

  1. Kwiaty to świetny pomysł, doskonale sprawdzają się jako dekoracja.
    U nas wyjątkowo zimno, a do tego dopadają nas przedszkolne choróbska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanie, piękna Ty i maluszek :)
    Kwiatki też mi się podobają, podziwiam za wytrwałość w ich robieniu...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Musiały wymagać naprawdę dużo pracy! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) nominowalam Cie do Liebster Award :) Więcej szczegółów u mnie..oo tutaj: http://kura-domowa-na-obcasach.blogspot.co.uk/2014/10/nominacja-do-liebster-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, już zaglądam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm nie wiem jak u Ciebie, ale w Poznaniu to jest bardzo ciepło, lato nie odpuszcza, a ja tęsknie za zimą i czekam, kiedy spadną te pierwsze płatki śniegu. A kwiatki Ci się udały, najbardziej podobają mi się słoneczniki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)