sobota, 18 października 2014

Z czym do ludzi ?! czy wypada ...

Czy wypada iść na obiad do znajomych i dać im w prezencie papier toaletowy ? Hmm - chyba nie .
Czy ja tak zrobiłam ? - Tak ... ale od początku

 Wprowadzili się na nowe mieszkanie nasi wspaniali znajomi i Zostaliśmy zaproszeni na parapetówkowy obiadek, jak to mąż powiedział bez flaszki się nie obędzie, więc daliśmy flaszeczkę ale zapakowaną - w co ? w papier toaletowy ... a jak to wygląda zobaczcie poniżej




Jako, że nie lubię dawać pospolitych prezentów a znajomych mamy z poczuciem humoru dodatkowo "Pani " domu lubi kolor różowy to kupiłam dwa opakowania pachnącego różowego papieru toaletowego i " upiekłam " tort z wkładką. Myślę, że w celu szybkiego dostania się do "nadzienia" tortu znajomi prędko zużyją papier. Im się podobało a Wam ?



Macie jakieś ciekawe pomysły na prezenty parapetówkowe?

12 komentarzy:

  1. Agnieszko,musiałam zmienić adres bloga podaje nowy yolanda-art.blogspot.com,DAJ ZNAĆ CZY DZIAŁA. jAK SIĘ OGARNĘ TO MOZE W KOŃCU ZACZNĘ BLOGOWO FUNKCJONOWAĆ,POZDRAWIAM CIEPLO,jOLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko,
    bardzo pomysłowo. Ja jestem zachwycona.
    Ja w dalszym ciągu nie mogę wkleić Twojego blogowego adresu.
    Nic z tego nie rozumiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł (Y), podoba mi się u ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł z tym papierem toaletowym! Różowy "tort" wygląda świetnie! Gratuluję pomysłu i wykonania z dopieszczonymi szczegółami. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za odwiedziny u mnie. A do Ciebie będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i oryginalny sposób na zapakowanie butelki:-) a to tego prezent i piękny i praktyczny i na pewno wzbudził dużo radości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że Wam również się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. o super bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No masz rację, nie piekłam takiego tortu :) wygląda pysznie choć do spożycia tylko,, wkładka,, :D Fajny i pomysłowy prezent... Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na opakowanie a wiadomo papier się przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz pomysły, dziewczyno :) :) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)