piątek, 10 października 2014

UWAGA :D ogłoszenia i torby

Witajcie w tę bezsenną noc, przedstawiam Wam torby które szyje moja mama - torby EKO z mocnego materiału, duże pojemne, udźwigną wszystko :D a do tego mają ciekawe wzory które maluję ja !





Torba z jędza miała być dla mnie a tym czasem nosi ją koleżanka, a kolejna właśnie schnie :D
Zobaczcie efekty poniżej- podobają się ?


Dodatkowo organizuję spotkanie Mam blogerek więcej szczegółów poniżej

KONKURS ---> szczegóły post niżej.






UWAGA UWAGA :D:D:D
Witam . Zapraszam wszystkie chętne MAMY BLOGERKI na mikołajkowe spotkanie w Giżycku 6 grudnia 2014 od godziny 10 – 14 ( 15) . Postaram się aby nasze dzieci miały dużo atrakcji w ten dzień bo w końcu to Mikołajki ! Dla nas Mam będzie to miły czas spędzony przy kawie i ciachu na wspólnych rozmowach. Nasi Goście, fotograf oraz miejsce pozostaje na tą chwilę tajemnicą. Ilość miejsc ograniczona. Zgłoszenia przyjmuję na email : agalesisz@vp.pl ( tytuł : Mikołajkowe Spotkanie ) Wpisujemy : Imię , nazwisko i adres bloga ( w odpowiedzi odeślę kilka pytań na które oczekuję kreatywnych odpowiedzi oraz warunki uczestnictwa)

Spotkanie jest skierowane do blogujących mam, które w ten dzień wezmą ze sobą swoje dziecko .

Wklejam link do mojego poprzedniego spotkania: http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/2014/08/moje-nasze-wakacyjne-spotkanie-blogerek.html
Zapraszam do zapisów , a niebawem powstanie wydarzenie na fb .




13 komentarzy:

  1. świetne są te torby, ciasteczkowy jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , że się podobają :) Ciasteczkowy jest jeszcze doo wzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z pandą i z kotkiem przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety za daleko mamdo Giżycka, no ale mówi się trudno ;-)
    A torby... Super są, każda jedna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne.... Masz naprawdę talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak zgrany duet! Torby fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ja wymyślam a mama spełnia się szyjąc :) Kokosów z tego niema ale zawsze zysk na pół i mama zadowolona i mi na " lizaka " starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są po prostu cudne! Moje torby leżą i czekają, aż w końcu kupię farby do tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są świetne. Ależ Ty masz umiejętności;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba z Ciasteczkowym Potworem jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)