niedziela, 12 kwietnia 2015

Cenię pracę innych, a Wam dziękuję za zdjęcia moich prac :)

Witajcie :) 
Chciałabym pochwalić sie Wam nową czapką Kacperka 
o dziwo nie jest ona wykonania ani mojego ani mojej mamy 
zrobiła ją Kamila Korowajczyk 
Żółty słoneczny minionek z błyskiem w oku od dzisiaj towarzyszy nam na spacerach
Oko ciekawe świata idzie tam gdzie nogi poniosą 
wykonana z wielką starannością i dbałością o detale
nic się nie ciągnie 
nic się nie pruje 
włóczka dobrej jakości - polecam ! 

Tutaj możecie obejrzeć prace Kamili ; klik


a tu jeszcze misiaczek wykonania Kamili :


a Kacper dumnie nosi bluzę osiołka zrobioną przez Babcię 
z ciepłej dresówki z dodatkiem minky 


Lubię tworzyć coś dla znajomych, przyjaciół 
dla rodziny .
Poniżej to czym Wy się chwalicie .
Cieszę się jak dostaję takie zdjęcia :) 

Fartuszek na moim mężu :) 
żeby jeszcze on tak chętnie gościł w kuchni w roli kucharza :) 


Mąż koleżanki w ręcznie malowanej koszulce 


Monika i jej córka - piękne kobietki w jędzowatych bluzeczkach :) 



Mój synuś w garfildowej koszulce 



Mała Igunia w spodenkach z myszką miki :


Pepa w prezencie urodzinowym :) 


Zosia w koronie i z różdzką :) 


a tu brat Zosieńki w moich żabowych spodenkach 
Mała Natalka - córeczka mojej Kochanej koleżanki Paulinki wtulona w podusie ściska pomponik :)


a tu bransoletka która była nagrodą w konkursie :) 


Kolejna piękna panienka z moja podusią :) 


a tu Pani Kasia z Lukrecji z prezentem od mnie :) 



 a Wy Kochani jak coś kupicie od rękodzielników to wysyłacie im fotkę tej rzeczy - jeśli nie to koniecznie to zróbcie daje to wiele satysfakcji i uśmiechu .
Buziaki :))


2 komentarze:

  1. Pięknie, kolorowo i wyjątkowo :-) Takie ubrania mają bezcenną wartość, ponieważ robione są od serca. Wielki podziw! :-)

    nasz-zaczytany-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Nie pomyślałam o tym! Trzeba pomyśleć o galerii moich prac u nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)