poniedziałek, 20 kwietnia 2015

DUŻY prezent małym kosztem - urodziny 2 latki

Hejka :) Dzisiaj przedstawię Wam mój pomysł na prezent dla dwulatki. Dostaliśmy zaproszenie na urodziny Hani w niedzielę na 11 . Co kupić 2 latce koleżance Kacperka? Postawiliśmy na książkę z bajkami , coś słodkiego . Ale paczuszka gabarytowo - mała, cienka, a wiadomo co duże bardziej cieszy oczy .Chcecie wiedzieć co jest w środku zapraszam do czytania :)





 Wiem, że Hania lubi balony, ale dać paczkę nie na pompowanych balonów trochę dziwnie. Na pompować i nieść - taki był zamysł ale jak widziałam jak silny wieje wiatr to by nam od frunęły. Więc pomyślałam o tym, że zapakuje je, ale tak że jak Hania będzie odpakowywała to zanim dotrze do książeczki będzie musiała wyjąć baloniki . Lepszy efekt byłby balonów z helem ponieważ by same wyleciały. Pomysł pomysłem, ale jak to zapakokwać  -- hmmm ?
karton - nie przyniósł by zamierzonego mi efektu.
Wybrałam papier do pakowania prezentów dwa duże arkusze.



Męczyłam się dobre pół godziny z oklejaniem, wiązaniem balonów - bo jak ja z jednej wkładałam one wypadały. Stworzyłam duży prototyp koperty , włożyłam balony , zakleiłam i zawiązałam wstążeczką :)










Solenizantka była chyba lekko speszona całym szumem wokół niej - dzieci, goście, prezenty, tort
- ale koledzy pomogli rozpakować i tak otaczały nas kolorowe baloniki a książeczka przypadła do gustu Hanusi.

Na urodzinkach był piękny i smaczny tort wykonania Ani

Dziękujęmy za zaproszenie i fajną zabawę :)



Spełnienia marzeń Hanusiu :) 


p.s. jeżeli będzie kożystac z tego pomysłu to książeczkę lepiej przymocować tak aby się nie przesuwała i żeby była na dole paczki, mi pod czas podnoszenia raz się przesunęła i przerwała swoim rogiem papier - naszczęście udało się " załatać " dziurę :)

Ja osobiście lubię takie niespodzianki gdzie coś jest ukryte i trzeba się wysilić aby znaleść. Kocham też prezenty ręcznie robione - widać, że ktoś wkłada serduszko i się stara :)

4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)