piątek, 3 lipca 2015

Upał ... radzimy sobie troszkę, a Wy ? Jadłospis dla dwulatka na upały

Upał, duszno, gorąco ...
ale jednak fajnie.
Mi i Kacprowi - a Wam ?
Jak Sobie radzicie ?

U nas kilka zdjęć , bo kto to marnuje czas na siedzenie przy komputerze jak można nad wodą :)



Na działce :)
Na spacerku :)

Staramy się dużo pić
Synkowi staram się posiłki również dawać z dużą ilością wody np. zupka, kaszka, arbuz, nektarynki, pomidorek ....
Smarujemy się kremikiem z filtrem
Nosimy czapę
ostrzygliśmy włoski na króciutko
i moczymy się :)













To urywek kilku ostatnich dni.
a dla was jeszcze 3 zdjęcia , które znalazłam na BabyOnline z ciekawym jadłospisem


Pozdrawiamy Słonecznie :*


2 komentarze:

  1. Jadłospis mojej półtorarocznej córki na wczasach:
    I tydzień: rodzynki i prawie nic
    II tydzień: prawie nic
    żyje i ma się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wasze dzieci znoszą upały, bardzo narzekają? Ja planuję niedługo zakup wentylatora, myślę o takim podłogowym na statywie ze sklepu https://interblue.pl/wentylatory-biurkowe-i-podlogowe,c,161/ . Ciekawy, bo nie przypomina zwykłego wentylatora, może być jako element wystroju wnętrza. A zawsze inne powietrze, ulga trochę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)