wtorek, 14 lipca 2015

Budujemy dom, malujemy dom :)

Witajcie dzisiaj opowiem Wam jak mój synuś pomalował dom. najpierw był domek a później był duży dom. Od firmy http://poukladane.pl otrzymałam mały domek kartonowy dla lalek / misiów i duży dla dzieci do zabawy .
W ofercie sklepu znajdziemy piękne kolorowe pudła, pojemniki na zabawki, organizery  i dużo innych ciekawych i ładnych rzeczy - zajrzyjcie koniecznie :)





Mały domek był frajdą dla synka, włożyłam w środek misia i się bawiliśmy, był bardzo trwały stoi do tej pory, łatwo się go składa bez użycia kleju . Jest tani i daje dużo radości .










Duży domek jest w wygodnym do przeniesienia opakowaniu.

Łatwo się składa, ma na bokach bardzo ładne wzory i rysunki robione grubymi kreskami.

Dodatkowo element 3D w formie budki dla ptaków pobudza wyobraźnię o przestrzeni i razem z kominem czyni go bardziej autentycznym.



Ozdobiliśmy go na kilka sposobów :
rysowanie kredkami
malowanie mazakami
w ruch poszły też pastele
malowaliśmy farbami, pędzlem paluszkiem i odciskaliśmy łapki
Te zabawy dały nam dużo frajdy oraz nauczyły synka nowych słów.













Duży domek trochę mnie rozczarował , ponieważ już w ten sam dzień musiałam elementy podkleić taśmą w środku, przy " normalnej " zabawie dziecka poprzez zamykanie i otwieranie drzwi szybko się wyrwały - tak samo jak okienko :( .
Ale jeszcze stoi. 
Służy nam w zabawę w " a kuku"
uczymy się kolorków i nowych słów. 


Synusiowi kładę poduszkę i kocyk i spędza tam czas na leżakowaniu. 



Największą frajdą było odciskanie łapek





Co myślicie o kartonowych zabawkach ?

Nam sprawiło to dużo frajdy i w pełni polecam takie wspólne spędzanie czasu . 
Pozdrawiam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)