poniedziałek, 14 grudnia 2015

Mój blog rozkwitł Poinsecja - czyli moja wariacja dekoracji Gwiazdy Betlejemskiej

Wiecie jakie było moje zdziwienie gdy pewnego dnia rano do drzwi zapukał kurier i przekazał mężowi, który akurat je otworzył - piękny doniczkowy kwiat - Gwiazdę betlejemską w pięknej białej donicy - na początku mój ślubny chciał mi wmówić, że on był tak wspaniało- myślny i zamówił pocztę kwiatową, ale to koperta odkryła prawdę. 

Poczułam się bardzo wyróżniona dostając takiego  kwiatuszka i nie byłabym sobą gdybym nie włączyła się do zabawy z aranżacją Poinsecji.



Spędzając czas na zabawie masą solną i piernikami z moim dwulatkiem zaświtał mi pewien pomysł i wydawać się może banalny - bo stary sweter, masa solna i słodkie dekoracje do ciasteczek pospolicie brzmią to sami oceńcie . 

do stworzenia świeczników :
* przecięte opakowanie po kawie 
* sweter 
* gwiazdy z masy solnej ( tutaj coś więcej o masie solnej
* gwiazdki do dekoracji tortów 

Robimy świeczniki : 
przecinamy na pół papierowe opakowanie po kawie, oklejamy prostokątem wyciętym ze sweterka, przyklejamy gwiazdę z masy solnej oraz jadalne gwiazdeczki 

Do stworzenia przytulnej doniczki potrzebujemy : 
* wiadereczko plastikowe np. po lodach 
* sweter - taki którego nie nosimy lub kupiony w lumpeksie za 1 zł 
* choinki wykrojone z masy solnej i pomalowane ( w moim przypadku na ciemną zieleń i spryskane złotym spreyem ) 
* gwiazdki do dekoracji ciasteczek 
* wstążkę ( u mnie czerwona) 

złoty spray 

klej na gorąco, nożyczki 

Robimy : 
Rozgrzewamy klej, wykrajamy przód swetra - potrzebny nam prostokąt  który otuli całą doniczkę - ja jak zwykle wycięłam na oko , ale można sobie  mazakiem zaznaczyć , smarujemy klejem doniczkę w dowolnym miejscu i dodając kleju obkręcamy sweterek tak aby zakrył całą doniczkę, przyklejamy wcześniej pomalowane choinki z masy solnej , oraz gwiazdeczki do dekoracji ciasteczek, przewiązujemy wstążkę i gotowe. 



Naszemu kwiatkowi spryskałam liście złotym sprayem i włożyłam do nowej doniczki, a zamiast obrusiku ułożyłam organzę 

do aranżacji użyłam: choineczkę ( tutaj więcej zdjęć ) dwie ciepłe herbatki z miodem, spodek z pierniczkami zdobionymi przez 2 latka :) czerwoną organzę 
a w takiej aranżacji aż cieplutko się robi od miodowej herbatki  i sweterkowego klimatu  :) 
co myślicie ? :) 


 



P.s. odsyłam Was kochani na blog KASI
zobaczcie jej pomysły na aranżację Poinsecji


 szkoda, że nie mogę skorzystać z warsztatów które odbędą się ba BlogoWigilii
bo niestety nie jestem w stanie tam być.
Ale miło było się włączyć do zabawy.
#gwiazdabetlejemska
#gwiazdabetlejemska 



1 komentarz:

  1. Aga te doniczki, jak i sama choinka z starego swetra i masy solnej jest genialnym pomysłem!! I jak to pięknie wygląda, normalnie oczka mi się świecą, gdy to widzę, kto by pomyślał, że takie cuda można zrobić ze starego swetra, wody, mąki i soli :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)