piątek, 11 grudnia 2015

Wyniki Grudniowego konkursu

Konkurs
Pomysł na kreatywne zajęcie dla dziecka . 
zakończył się 
Poniżej wyniki 

Zaskoczyliście mnie ilością i jakością zgłoszeń , 
dziękuję i wielkie brawa dla Was :) 

Wybór był naprawdę ciężki , uwierzcie mi analizowałam dokładnie każde zgłoszenie, dzisiaj cały dzień spędziłam na sprawdzaniu Waszych zgłoszeń, odhaczałam i czekałam aż do północy z nadzieją, że wytypowane osoby spełnią warunki konkursu, kilka z Was odpadło ( moich faworytów) ale reguły to reguły.
Sporo prac odrzuciłam przez podanie więcej niż 3 pomysłów ( nie zdjęć a pomysłów)
przez nie polubienie sponsorów, lub brak zaproszenia min. 2 znajomych do konkursu.

Czym się kierowałam przy wyborze:
* patrzyłam na nowe dla mnie pomysły
*Kilka pomysłów ( domowa ciastolina, chatka z pierniczka, zabawa korkami , sypanie cukru - wypróbowaliśmy już i zyskałam trochę czasu dla siebie)
* Patrzyłam na zdjęcia, opisy
* w niektórych zgłoszeniach było to coś
* na pierwszym miejscu stawiałam na zajęcia dla mojego 2,5 latka

Pisaliście co chcecie wygrać i starałam się trochę Was uszczęśliwić  :)


Wygrywa 13 osób 
- a może więcej  ? 
u w a g a 
sponsorzy dostali wasze imię i nazwisko , ale pisząc do nich napiszcie w jakim konkursie wygraliście i co,  a najlepiej wrzućcie link do postu 

N A G R O  D Y : 

1. Zestaw kosmetyków
wygrywa : Izabela Zinyk 
domowa ciastolina mega ! 
tańsza wersja znanej marki a zabawy co niemiara ! 
z adresem zgłoś się na priv do mnie na fb



sponsor: 






2. 3. 4. Zestaw niespodzianka - kosmetyki dla 3 osób
( piszecie wiadomość do JOKO na fb w celu odbioru nagrody )

1. wygrywa : Wojciech Grodzicki 
jedyny tatuś w naszym konkursie - pochwalam , że tak kreatywnie spędzasz czas z dziećmi

2. Nasze pierwsze zgłoszenie ale zainteresowałaś mnie tymi klocuszkami i chętnie je zakupie 
Marta Mosakowska
3. Violetta Walot 
kupiłam chatkę i będziemy tworzyć, 
pierniczki mamy już w jednym paluszku więc myślę , 
że z tym synek sobie poradzi 



sponsor: JOKO Cosmetics 



5. Opakowanie kerabione ( tabletki - włosy, skóra, paznokcie )
 i maseczka Biocell w świątecznym opakowaniu
( piszesz do Kerabione na priv na fb )

Gosia Blue 
zauroczyłaś mnie zabawą z pianką do golenia
i tym bałwanem :)


6.7.8. Wygrywają 3 osoby :
( piszemy do Kamilja na priv na fb )
- bransoletka z zawieszką

Sylwia Maciaś
zabawa korkami od napoi nie musi być nudna

- misiaczek cudaczek
Krystyna Dragan  dla małej tancereczki z dużym urokiem osobistym

- mini podusia
zauroczyły mnie renifery z fistaszków
Kamila Fura 


7. Zestaw kosmetyków Oriflame
( piszesz wiad, pryw do Zabieganej mamy na fb )

mieliśmy już okazję odciskać łapki , jest to fajne zajęcie i znane nam dobrze, ale o obrazkach ( poza kwiatkiem) nie pomyśleliśmy dlatego wymarzona nagroda wędruje do Ciebie
Kasia Marzantowicz



8. balsam lub mleczko
( zgłoś się na priv do Mama Trójki na fb )
do wyboru mleczko nawilżające dla dziecka lub balsam ujędrniający do ciała firmy Oillan
my jesteśmy na etapie nauki odgłosów i podstawowych czynności i gdy stoję w kolejce do kasy pytam syna o zwierzaki to nie wyskakuje mi z wózka - zgadzam się, że taka zabawa jest potrzebna w nietypowych miejscach
Paulina Sokołowska 




sponsor : 
Mama Trójki 


9.
Peeling owocowy i naszyjnik hand made
( napisz wiad. prywatną do świat wg dna na fb )

Magdalena Dudek 
lampion z makaronu - bankowo wypróbujemy
( dobrze, że nadrobiłaś punkty regulaminu - ty jedna z 4 pewniaków miałaś taki refleks )







10. 11 wygrywają dwie osoby:
Umawiacie się poprzez profil Sponsora na facebooku
- zabieg Radio frekwencji odmładzający o działaniu liftingującym na twarz
Anna Paulina Koprowska 
niby banalna rzecz z tymi kanapkami
 a w natłoku obowiązków nie pomyślałam,
że da to Kacprowi tyle radości
a pomysł z pocztą też wypróbujemy !



-manicure hybrydowy:
Aleksandra Kuncer 
pomysł banalny i dostępny dla każdego ale wcześniej nie próbowałam więc cieszę się, że włączyłaś się do zabawy  :)



sponsor: 
Akademia Piękna Giżycko 



Postanowiłam dodać trzy nagrody pocieszenia
ode mnie -
LESIA Rękodzieło Moja Pasja w Wolnym Czasie 
Jest to wymiennie rabat 20 % lub bon 10 zł do wykorzystania przy zakupie min. 1 rzeczy z mojego twórczego świata ważny do końca roku.
dla:
Donata Andrzejewska - za lalki z łyżek
Katarzyna Ziober - posiedzenie w miednicy
Ania Szweda - za filmik , bo akurat pierniczki robimy regularnie

Dziękuję wszystkim raz jeszcze za udział w konkursie i zapraszam na konkurs gdzie do wygrania misio szumisio - klik 






2 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)