niedziela, 6 stycznia 2019

Koty z wytłaczanek po jajkach czyli domowa masa papierowa

Dzień dobry . W poprzednim poście pokazałam Wam jak zrobić masę papierową z wytłaczanek po jajkach. Byliście bardzo ciekawi co z niej powstanie, więc zapraszam na tutorial z kotami.



Potrzebujemy: 

- butelkę plastikową 
- kamienie
- gazety 
- taśmę klejącą
- klej na gorąco 
- masę papierową

Robimy:


- Do butelki wsypujemy kamyczki do połowy wysokości aby nasz kotek stał stabilnie.

 

- z gazet tworzymy kulkę, która będzie głową kota, sklejamy taśmą i mocujemy klejem na gorąco. 

 

Teraz oklejamy naszą butelkę od dołu. Staramy się równomiernie nakładać masę i mocno ściskać.





Po obłożeniu całości formujemy pyszczek, uszy, łapki i ogon. Całość zostawiamy do wyschnięcia. 


Gdy wyschnie malujemy na biało a następnie wedle naszej wyobraźni. 




Zobaczcie co stworzyły dzieci :)















Który wpadł Wam w oko ?

Dacie wiarę, że powstały z wytłaczanek po jajkach ? 






20 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają cudownie! Ja jestem zachwycona talentem tych dzieci 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako miłośnik kotów biorę wszystkie bez gadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wpadłabym na to, że mozna użyć butelki! świetny pomysł... może jutro zrobię z synem...

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest GENIALNE! Ja muszę zacząć zapisywać twoje pomysły i zacząć je realizować wraz z rodzinką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaakie to jest świetne! Super wyszły te kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to super wygląda! Świetna sprawa dla dzieciaków! 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam je, tęczowy jest super 😁👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeszłaś samą siebie ❤️ Brawo! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej wpadły w oko czarno białe. Bo sama mam takiego kota :D
    Ale całość pomysł i wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są obłedne nie maiłam pojecia że takie cudeńka mozna zrobić samaemu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pocieszne są te kotki i faktycznie ciężko uwierzyć, że coś tak fajnego można zrobić z wytłaczanek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ten biało - czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie świetne takie pomysłowe! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają świetnie to na prawdę super pomysł ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest wręcz cudowne! Coś wspaniałego! Naprawdę Cię podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, nie sądziłam, że z wytlaczanek można zrobić takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takich pospolitych "smieci" można naprawdę wyczarować cuda! A Twoje zdjęcia tylko mnie dodatkowo w tym uświadamiają. Świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  18. WoW są takie słodkie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)