niedziela, 20 stycznia 2019

Obraz dla Babci i Dziadka

Mamo chciałbym namalować obrazek dla Babci i Dziadka.

Dobrze, weźmy kartkę, kredki i namalujesz. 

Mamo, ale taki prawdziwy, na ścianę.
Taki gruby ( na płótnie ) jak ty malujesz. 

Dobrze ! 





Mamy płótno, mamy ołówek do szkicu, mamy farby - zaczynamy.



Narysuję Babcię, Dziadka i siebie z balonami w kształcie serca na łące z kwiatami. 


Na koniec kontury markerem i obraz gotowy.


Najpiękniejszy na świecie.
Prezent prosto z serca.





Całkowicie samodzielna praca mojego 5 latka.


Wszystkim Babciom i Dziadkom życzymy dużo zdrowia ! 

31 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Ja jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie obrazy to naprawdę wspaniała pamiątka. Ja bardzo chętnie powiesiła bym taki na swojej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są śliczne i od serca ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prezenty prosto z serca sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prezent to najpiękniejsza sprawa na świecie. Lepsze niż jakiekolwiek prezenty prezenty za miliony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty dla dziadków <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo uwielbiam takie prace wykonane przez dzieci. Mają w sobie to coś. Piekny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziadkowie są zadowoleni, to widać od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że mój Natan jeszcze na to za mały jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek! Wzruszający post! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten obrazek! Takie prezenty są najcenniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję, że na to nie wpadłam! albo, że nie zajrzałam tu wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie ręcznie robione dzieła są idealnym prezentem. :) Z wiekiem to doceniam co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale piękna praca, brawo 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca! Jak na pięcioletnie dziecko to jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Prezenty prosto z serca są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)