czwartek, 14 lutego 2019

365 powodów, dla których Cię kocham - 50 powodów do ściągnięcia


Kocha się za nic. 
Nie istnieje żaden powód do miłości.
Paulo Coelho





A jakbyś musiał/a wymyślić dlaczego go/ją kochasz to co byś powiedział/a ? 
A umiesz wymyślić 365 powodów ? 
Mi się udało :) 



Powstał taki mały drobiazg, słoik z karteczkami. 
I chociaż powiesz mi, że to dla młodych. 
Powiesz, że już po miesiącu znudzą się nam te karteczki 
to pewnie masz rację, ale niech stoi nam ten słoik na pewno od czasu do czasu zajrzymy w karteczki. 



a poza tym było kino, czekoladki i drobne upominki - tak na co dzień nie tylko dzisiaj ! 

Kochajcie się zawsze <3 

a tak na koniec 50 powodów - jakbyście chcieli zrobić mini słoiczek 



 Kocham Cie, bo jesteś ze mną.


Kocham Cie, bo jesteś dla mnie wszystkim.

Kocham Cie, bo zawsze mogę ci ufać.

Kocham Cie, bo zawsze będziesz przy mnie.

 Kocham Cie, bo z tobą czas szybko płynie.

Kocham Cie, bo jesteś mą rodzina.

Kocham Cie, bo zawsze mogę na ciebie liczyć.

 Kocham Cie, bo wiem, ze mnie nie zostawisz.

Kocham Cie, bo mnie nie ranisz.

 Kocham Cie, bo moje serce mi tak podpowiada.

 Kocham Cie, bo twe oczy świeca niczym gwiazdy na niebie.

Kocham Cie, bo lubię oglądać twój uśmiech.

Kocham Cie, bo mówisz mi czułe słowa.

Kocham Cie, bo jesteś moim marzeniem.

 Kocham Cie, bo nie ma takiego drugiego misia na świecie.

Kocham Cie, bo tworzymy udany związek.

Kocham Cie, bo jesteś mają mądrością.

Kocham Cie, bo jesteś kimś niezastąpionym.

 Kocham Cie, bo uwielbiam spędzać z tobą czas.

 Kocham Cie, bo jesteś moją druga połową.

Kocham Cie, bo mnie uszczęśliwiasz.

Kocham Cie, bo jesteś dobrym człowiekiem.

 Kocham Cie, bo pachniesz tak słodko.

 Kocham Cie, bo masz piękny głos.

 Kocham Cie, bo potrafisz mnie wysłuchać.

 Kocham Cie, bo dajesz mi wsparcie.

 Kocham Cie, bo kocham smak twych ust.

 Kocham Cie, bo uwielbiam słuchać bicia twojego serca.

Kocham Cie, bo obchodzimy kolejną już rocznice.

 Kocham Cie, bo uwielbiam twoje rozgrzane dłonie.

 Kocham Cie, bo troszczysz się o mnie.

 Kocham Cie, bo uwielbiam, gdy mnie całujesz.

 Kocham Cie, bo uwielbiam, gdy nasze sprzeczki kończą się happy end'em.

 Kocham Cie, bo znasz całą prawdę o mnie.

 Kocham Cie, bo mi zawsze wybaczasz.

Kocham Cie, bo ty uwielbiasz się tulić do mnie.

 Kocham Cie, bo dajesz mi tyle ciepła.

 Kocham Cie, bo wczesnym porankiem całujesz mnie w policzek na rozpoczęcie dnia.

 Kocham Cie, bo ciężko pracujesz.

 Kocham Cie, bo jesteś zawsze obok.

Kocham Cie, bo prawisz mi piękne komplementy.

 Kocham Cie, bo zabierasz mnie w piękne miejsca.

Kocham Cie, bo przy Tobie czuje sobą.

 Kocham Cie, bo przy tobie czuję się bezpiecznie.

Kocham Cie, bo codziennie siedzisz ze mną przy kolacji.

 Kocham Cie, bo w twych oczach widnieje tylko JA.

 Kocham Cię, bo dobrze gotujesz.

 Kocham Cię, bo święta z Tobą są ciepłe i rodzinne.

 Kocham Cię, bo znasz moje zachcianki.

Kocham Cię za te motylki w brzuszku.

Kocham gdy śmiejesz się ze mną.



CO byś dopisał/a  ? 

21 komentarzy:

  1. Znam ten pomysł, oglądam na instastory Fashonelkę, która ma taką puszeczkę w kształcie amerykańskiej skrzynki pocztowej. Dla podgrzania żaru małżeństwa składają sobie komplementy i wymieniają się dobrym słowem, a nawet piszą swoje sekretne oczekiwania i marzenia. Ale u ciebie jest jeszcze jedno fajne, że sama dałaś 50 linijek tekstu do wydrukowania i pocięcia na kawałeczki. Super pomysł, jak tylko szczęśliwie się zakocham, to też takie coś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo ładny wpis! A słoik to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) podrzucę link koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo miły prezent i naprawdę ciekawy pomysł. Twórcze i kreatywne!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie rzeczy :) chyba powinnam zrobić taki prezent mężowi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super sprawa ❤️ piękny prezent ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności przynoszące tyle szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam takie słoiki, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonały pomysł na prezent :) Lubię takie kreatywne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent i w dodatku od serduszka 💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny prezent. Na pewno nie jedna osoba by sie bardzo ucieszyła 😁❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby mój mąż zrobił dla mnie taki słoik z "powodami" to na pewno bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie mam zamiar zrobić takie słoiczki na rocznice.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne powody i pomysł na prezent cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś kupiłam taki słoik z wymyślonymi przez siebie tekstami na My gift dna. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie kreatywne pomysly :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny pomysł na prezent 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam , fajną sprawą by było stworzenie opcji dla mamy 😍 czy można prosić o taką wersję ? Zbliża się dzień matki więc byłby to super prezent ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)