wtorek, 12 lutego 2019

Drzewko serce z kawy

Chciałam Wam zrobić tutorial na drzewko z kawy, ale cześć zdjęć mi przepadła. 

Postaram się opisać kilka wskazówek, może uda Wam się odtworzyć. 

Drzewka powstały na warsztatach w świetlicy . 



Do ich zrobienia potrzebujemy: 

* patyk, kijek
* paczka kawy ziarnistej 
* puszkę, doniczkę
* gips budowlany 
* wstążkę
* klej na gorąco
* taśmę brązową
* materiał i wstążki do ozdoby
* podkład w kształcie serca - może być drewniany lub plastikowy 
U nas jest to serce wycięte ze styropianu oklejone taśmą
( sam styropian pod wpływem kleju będzie się topił) 


Robimy: 

Ze styropianu wycinamy serce
Oklejamy taśmą brązową. 
Da dole wycinamy dziurkę i mocujemy nasz kijek na długość min 4 cm. 
Można podlać trochę kleju.
Za pomocą kleju na gorąco mocujemy ziarna kawy. 



Robimy to z 2 stron serca i po brzegach. 
Aby się nie poparzyć możemy robić to szczypcami. 
Gdy okleimy całość ozdabiamy nasz patyk wstążką. 
Rozrabiamy szybko schnący gips na gęsto i wlewamy do puszki. 
Wkładamy nasze "drzewko" i trzymamy równo kilka minut zanim gips stężeje. 



Za pomocą kleju na gorąco mocujemy ziarna na dole i ozdabiamy doniczkę. 
Możemy dodać kokardkę i motylka. 
Gotowe!

Drzewko może być miłym prezentem lub ozdobą o zapachu kawy. 




Mamy dziewczynek były zachwycone z drzewek, Wam też się podobają ?
Lubicie zapach kawy ?




20 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach kawy i chętnie zrobię takie na parapet do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest takie drzewko na prezent :) Sama chyba coś pokombinuje i zrobię :) Choć mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mój syn by się świetnie bawił tworząc takie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie ❤️ i ten zapach kawy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się wszelkie dekoracje z użyciem ziaren kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to pięknie wygląda :) Ja niestety mam dwie lewe ręce do rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno świetny pomysł na miłośnika kawy i nie tylko ja bardzo lubię ten zapach 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo świetna rzecz! Ja uwielbiam zapach kawy 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio powoli przekonuje się do picia kawy, więc i zapach bardziej mi odpowiada niż kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię kawy, ale drzewkiem o jej Zapachu bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie takie drzewko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki zapach musi działać super pobudzająco od rana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam na insta, imponujące są 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na podarunek od dziecka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)