niedziela, 16 sierpnia 2015

Mój 2 latek i jego urodzinki

Witajcie, kto macie dzieci to wie , że czas leci nie ubłagalnie, codzienne dni zlewają się ze sobą i tak mijają, składają się w tygodnie, miesiące i lata i tak to u nas stuknęły już 2 latka. 15 sierpnia 2013 o 20.05 po prawie 10 h skurczy przyszedł na świat on, malutki Kacperek.

mój noworodek
roczniak
2 latek




Tak wyczekiwaliśmy, aż sam się zacznie przekręcać, sam usiądzie, będzie pełzał, raczkował i chodził. Później przyszedł czas na samodzielność i pierwsze słowa, które powoli łączą się w wyrazy.
Jedne są bardzo perfekcyjne, chociaż strasznie trudne a inne są śmieszne ale dla mnie zrozumiałe.
Tak też pomidor to " pijodo" krokodyl " kokijo" kredka to " kedka" a truskawki to " kafiki"

Kacper umie nazwać i pokazać różne części ciała, zna dużo imion swoich kolegów i koleżanek, wie, że ma już " dła latka " i ma na imię " Kapcel"  Zna dużo zwierząt i odgłosy jakie wydają.
Jest sprytnym majstrem, który wiele rzeczy potrafi włączyć i rozkręcić na części .

Codziennie mnie zaskakuje, a czasem irytuje. Budzi buziakiem i wesołym cześć mama albo strasznym płaczem . Umie sam pić i prawie sam jeść ( dzieli się ze stołem i z podłogą )
Sam potrafi się rozebrać i prawie sam ubierze buciki.
Smoka odrzucił dawno temu teraz tylko go czasem nosi.

Na nocnik robi ale porządne odpieluchowywanie zaczniemy od jutra, czemu tak późno powiedza niektórzy ? Pewien splot rodzinnych wydarzeń odebrał mi siły na zajęcie się całodniowym pilnowaniem malucha latającego w majtaskach .

Jest wyjątkowy i to mój Kochany synek, nigdy przenigdy nie żałowałam decyzji o zajściu w ciąże i ciesze się , że go mam. Kocham Cię Synku !

Urodzinki zorganizowałam w Bajkolandzie, o którym już nie raz Wam pisałam. To ten z przemiłą i pomocną obsługą i masą zabawek dla każdego Dziecka. Było malowanie buziek dla dzieciaków i bańki mydlane ( uwielbiane przez Kacpra) tym razem nową atrakcją było łapanie ich na rękawiczkę i możliwość podbijania jak piłeczki . Dzieciaki miały do rozbicia myszkową piniatę z masa słodyczy :) Była wesoła muzyka i dużo śmiechu :) 










Kochani a Wasze dzieciaki ile mają lat, co fajnego potrafią ? :)

Dziękujemy za Wszystkie życzenia i prezenty :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)