niedziela, 2 sierpnia 2015

Podziękowanie dla świadków czyli boxy - tutorial

Jak zrobić box, czyli kartkę pudełko
Tutorial


Potrzebujemy:
Gruby brystol lub karton
Kolorowe kartki
Mazaki
Nożyczki
Linijka i ołówek
Klej w sztyfcie
Klej na gorąco
Perełki w płynie
Wstążki
Ozdobne dziurkacze
Dodatki do ozdoby

Robimy:




Na brystolu odmierzamy i szkicujemy kwadraty o bokach 9 na 9 cm ( wymiary wedle uznania)
Jeżeli nie mamy linijki lub  chcemy sobie ułatwić pracę bierzemy kartkę w kratkę rysujemy kwadrat po liniach i wycinamy, następnie po rogach zaznaczamy kropeczki na brystolu i łączymy je w całość. 



Musimy zrobić sześcian bez jednego boku czyli otwarte pudełko. Rysujemy złączone kwadraty w formie krzyża. Wycinamy jako całość. Następnie rysujemy jeden kwadrat o tych samych wymiarach otoczony 3 cm ramką. Wycinamy po liniach ramki i zginamy w wyznaczonych miejscach a po skosie ramki robimy nacięcia. Łączymy boki „ ramki „ i sklejamy. Uzyskujemy dzięki temu górę naszego pudełka.


Czas zabrać się za podkład pod ozdoby. Ja wycięłam z białej kartki mniejsze kwadraty i dziurkowałam je ozdabiając wokół kropeczkami. Napisy zrobiłam mazakiem – uznałam, że tak będzie bardziej naturalnie niż je drukować . Wszelkie dodatki typu kwiatki, tabletki, gumki przymocowałam klejem na gorąco. Na wierzchu pokusiłam się o doklejenie wstążek, perełek i ozdoby płynnymi pisakami.







Pudełka można tworzyć na różne okazje, te miały być podziękowaniami dla świadków, a przyszła Panna Młoda wymyśliła aby było „ z jajem” mi dała zarys tego co chce, ja musiałam wykazać się dopełnieniem pomysłu





 Efekt końcowy zarówno mi jak i koleżance się spodobał i uznała, ze świadkowie długo wspominać będą ten ślub i podziękowanie młodych. J










A Wy co myślicie o takich upominkach ?



3 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)