piątek, 7 sierpnia 2015

Moja przygoda z gumkami

Witajcie. O gumkach pewnie słyszał każdy, większość z Was miała je w ręku a pewnie połowa używała, bądź używa ich regularnie. Mowa tu o ...



 Rainbow Loom czyli małych kolorowych cienkich gumeczkach do tworzenia biżuterii lub różnego rodzaju breloczków i ozdób.




Powiem szczerze gdy " na rynek" weszła ta " moda" nawet mnie to nie zaciekawiło, pomyślałam sobie dziecinada i nie zwracałam uwagę na to co można z gumek stworzyć. Do czasu gdy na Lipcowym Spotkaniu Mam otrzymałam cały zestaw do kreatywnego tworzenia i powiem Wam, że początki były trudne, zwykła bransoletka była dla mnie wyzwaniem, ale gdy zaczaiłam o co chodzi i jak to się robi zapragnęłam więcej i więcej. Tak o to powstała bransoletka, długopis, serduszko, ośmiornica i myszka miki jako brelok do kluczy.








Na oku mam jeszcze delfina i kurczaka ale muszę uzupełnić gumkowe braki.
Na YT jest masa filmików bardzo czytelnych  do tworzenia cudeniek :)
Zobaczcie jak cieszyły się Mamy i ich brzdące z otrzymanych zestawów
a tutaj możecie poczytać ich opinie o produkcie 




oraz  zobaczcie jak tworzą w domowym zaciszu :










a Wy znacie ? Macie ? używacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)