czwartek, 16 marca 2017

Mały malarz maluje duży witraż - kolejna zabawa za mniej niż 5 zł !



Ta zabawę planowałam od dawna, ale ograniczało mnie brak okna balkonowego aby maluch spokojnie z podłogi mógł operować pędzlem. 

Teraz już nie ma to dla nas znaczenia ....







Potrzebujemy farby plakatowe - oby nie rzadkie
folię 
taśmę klejącą
pędzelek


Oklejamy szyby i parapet oraz całe futryny i pozwalamy dziecku tworzyć. 
Aby mój syn dosięgnął do okna a nie pobrudził łóżka podstawiłam mu stabilną małą komodę - można też stołek lub krzesełko - oczywiście pilnujemy dziecka ! 




Zobaczcie co zmalował wraz z moją pomocą mój 3 latek.
Zabawa jest ciekawsza gdy świeci słońce i przez nasz witraż przebijają się promienie. 



A sprzątanie jest bardzo szybkie - zwijamy całą folię i po zabawie :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)