środa, 28 listopada 2018

Mały malarz maluje duży witraż - kolejna zabawa za mniej niż 5 zł !



Ta zabawę planowałam od dawna, ale ograniczało mnie brak okna balkonowego aby maluch spokojnie z podłogi mógł operować pędzlem. 

Teraz już nie ma to dla nas znaczenia ....






Wzięło mnie na wspomnienia 2 tygodniowego przymusowego siedzenia w domu przy ospie :) 
Zdradzę Wam patent.


Potrzebujemy farby plakatowe - oby nie rzadkie
folię 
taśmę klejącą
pędzelek


Oklejamy szyby i parapet oraz całe futryny i pozwalamy dziecku tworzyć. 
Aby mój syn dosięgnął do okna a nie pobrudził łóżka podstawiłam mu stabilną małą komodę - można też stołek lub krzesełko - oczywiście pilnujemy dziecka ! 




Zobaczcie co zmalował wraz z moją pomocą mój 3 latek.
Zabawa jest ciekawsza gdy świeci słońce i przez nasz witraż przebijają się promienie. 



A sprzątanie jest bardzo szybkie - zwijamy całą folię i po zabawie :) 












Pozwalacie dzieciom się brudzić ?

Czy brudne dziecko to szczęśliwe dziecko ? 

Jak Wam się podoba Nasz witraż ? 



34 komentarze:

  1. No tak .. okna i tak trzeba umyć 🙈 @)3 za to jaka przednia zabawa 🎉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne! Dla dzieci to musi być niezapomniana zabawa 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama zawsze zabraniała nam dotykać nosem szyby czy chuchać na nią i rysować. A tu proszę, malowanie farbami, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba iść na kompromisy - zabawa bezcenna :)

      Usuń
  4. Świetna zabawa, mama na medal która pozwoli na takie pomazanie po oknie 🙈❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na spędzenie wolnego czasu z maluszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny pomysł! Zapamiętam, w jakiejś daaalekiej przyszłości może się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł genialny, ale mój mąż by mnie zabił za taką zabawę ;) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chyba zwariowała, gdyby ktoś umazal mi tak szyby.

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiała być na pewno świetna zabawa, rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ale uroczo namalował :) nawet świnka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam że dziecku powinno sie pozwalać na wylanie swojej artystycznej energii! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś idealnego dla mojego syna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Fajnie jest, jak dziecko rozwija się artystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na spędzenie czasu z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. To genialny pomysł 😍 muszę go zapamiętać 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. To akurat nie jest opcja jaką bym wykorzystała bo nie podobają mi się takie witraże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinie - ważne, że można folię zdjąć i w 5 minut jest czysto : )

      Usuń
  17. Super pomysł dla maluchow ❤ okna myje się szybko, lepsze to niż ściany 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)