poniedziałek, 19 listopada 2018

Carving - mój pierwszy raz




Na wspomnienia z wakacji mnie wzięło ...
Wiecie, że wtedy miałam swój pierwszy raz ... 
z Carvingiem :)





Co to takiego  ? 

Carving jest to sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach np. za pomocą dłutek. Profesjonalistom zajmuje to chwile a ich ruchy są bardzo dokładne i precyzyjne. 




Pod okiem Dominiki mogłam poćwiczyć robienia kwiatu na melonie. 
Bardzo przyjemne i proste zajęcie należy jednak nie wbijać się zbyt głęboko aby nie przebić wcześniej zrobionych warstw. 






Carving uczy cierpliwości i dokładności. 
Bardzo mnie to wkręciło i gdy tylko będę miała okazję 
z miłą chęcią podziałam coś w tym kierunku. 





A o to moje końcowe dzieło : )


A Wy jesteście cierpliwi ? 


32 komentarze:

  1. Wow ja chyba nie byłabym w tym dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem cierpliwe, ale nie wiem czy to cos dla mnie, efekt super ale pracochłonny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie mów, że to był pierwszy raz! Wygląda na poziom ekspert!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Ci wyszlo jak na pierwszy raz! Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze chciałam się nauczyć robienia takich piękności na owocach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło rewelacyjnie! Trudno uwierzyć że to pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardziej niedociągnięcia widać na żywo :)

      Usuń
  7. Szok, że to pierwsze podejście! Sama chciałam kiedyś spróbować, nawet kupiłam sprzęt 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, piękny efekt, a do tego też na pewno dużo frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ślicznie to wyglada, ja i moja cierpliwość raczej nie nadają się na takie rzeczy, a szkoda 🙈

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podziwialam ludzi, którzy mają w rękach talent, a w głowie cierpliwość do tej sztuki. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  11. To wygląda niesamowicie pięknie ale w życiu nie miałabym do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz? Wyszło, jakbyś robiła to od zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz w jakie zaciekawienie mnie teraz wprowadziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam się tego nauczyć ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem niecierpliwi niestety. 😜 A te arcydzieła piękne są. 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)