środa, 7 listopada 2018

Zawieszki do auta- kierowco jedź ostrożnie

Dzisiaj pokażę Wam kilka zawieszek robionych dla moich bliskich 
- co zamówienie to inny wzór ale przekaz zawsze tak samo ważny.




Zawieszki zrobiłam z masy solnej z dodatkiem gipsu, 
zostały ozdobione techniką decoupage i utwardzone lakierem. 

Jednak po dłuższym czasie wożenia jej w aucie odkryliśmy, że wilgoć działa na nasza nie korzyść. 
Teraz mam wyzwanie - znaleźć inny dłużej trwały podkład na serduszka. 








Jaki napis widniałby na Twoim serduszku ? 
Dbasz o bezpieczeństwo swoich bliskich w aucie ? 


29 komentarzy:

  1. Ale świetne! Idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają pięknie! muszę chyba z synem takie zrobić 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Estetyczny i praktyczny. Idealny prezent dla kierowcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wykonanie! Brawo :) To przyjemność mieć w aucie taką zawieszke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wykonanie! Świetny pomysł na takie zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne na prezent i naprawdę cudowny gest. Bardzo mi się podoba ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż na szczęście wie kiedy trzeba ściągnąć nogę z gazu, jest bardzo dobrym kierowcą *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem skąd bierzesz te super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wykonanie. Gratuluję Ci talentu Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest przeslodkie! I sama bym się z takiego drobiazgu bardzo ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jaki świetny pomysł! Ja mam taką zawieszkę, ale ze sklejki.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zawieszki to świetny pomysł, a do tego są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł 😊 muszę powiesić taka chłopakowi w samochodzie ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest świetny pomysł. Na mojego męża by podziałało. 😊👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)