czwartek, 1 listopada 2018

Stroik na grób z żywego igliwia w kształcie krzyża


Dzień dobry. Zapewne zgodzicie się ze mną, że należy pamiętać o bliskich, którzy już odeszli.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak w prosty sposób możecie zrobić wiązankę z żywego igliwia w kształcie krzyża. 




Potrzebujemy: 
* karton
* gazety 
* taśma klejąca
* klej na gorąco
* igliwie
* druciki
* patyczki, liście, jarzębinę i inne dary natury - 
- ew. kwiaty wg. upodobań


Robimy: 

Z kartonu wycinamy 2 krzyże - docelowej wielkości jakiej ma być stroik 



Gazety/ulotki zgniatamy w duże kulki


Nasze kulki mocujemy na jednym z krzyżyków za pomocą taśmy, 
tym samym tworzymy grubość stroika. 


Całość oklejamy taśmą i mamy przestrzenną figurę. 
Igliwie tniemy na małe kawałki i każdy osobno mocujemy na naszej figurze, 
tak aby zakryć całą powierzchnię i boki. 




Gałązki brzozowe możemy w dowolny sposób wyginać, ja złączyłam je drucikiem tworząc serduszko. 

Użyłam bambusowych patyków do stworzenia ozdobnego krzyża. 


Wszelkie ozdoby przymocowałam klejem na gorąco. 


Jeżeli uważasz, że to za trudne to wiedz, 
że pozostałe 2 stroiki zrobiły 9 letnie dzieci na warsztatach w 1,5 h ! 






Czy ten post zachęci Was do samodzielnego przygotowania stroików ?
Myślicie, że to trudne  ?



34 komentarze:

  1. Ja robiłam w tym roku taki stroik z żywego igliwia w koszu :) fajnie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ten karton nie namoknie i się nie rozklei? wygląda nieźle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz zważając na żywotność igliwia to prędzej gałązki zwiędną więc nie jest to trwała ozdoba :)

      Usuń
  3. U mnie też robi się takie rzeczy ręcznie. Pięknie to wygląda, fajnie zrób coś samemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na taki stroik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, wydaje się, że to nie jest wcale takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny i prosty w wykonaniu pomysł, choć ja stawiam jednak na klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś zrobionego przez nas samych jest o wiele lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda estetycznie i co najważniejsze, nie jest sztuczny. Co roku na cmentarzach jest tyle plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bardzo fajny pomysł na wiązankę😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci to wyszlo. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł i naturalnie! A to ważne

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Wyróżnia się na tle standardowych stroików.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty masz pomysły , i jesteś taka zdolna 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny stroik, wyróżnia się na tle wszystkich innych :) Ja w tym roku wytestuję ten sklep https://candelle.pl/kategoria-produktu/kompozycje-nagrobne/swiateczne/ zobaczymy ich jakość ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)