piątek, 9 listopada 2018

Czołg z piwa na urodziny

Witajcie. Czy zgodzicie się ze mną, że ciężko jest dopasować prezent dla mężczyzny ?
Inna sprawa jak mówimy o swoim partnerze i znamy jego potrzeby. 
Co Wy najczęściej im kupujecie ? 



Dzisiaj zdradzę Wam szybki i nie drogi patent na upominek na urodziny lub imieniny dla znajomego. 
Jeżeli nie lubi alkoholu możecie puszki zastąpić colą lub energetykami :) 


Do zrobienia czołgu potrzebujecie. 
6 puszek
1 butelkę 
 zielone i brązowe materiały: materiał/tektura/brystol
taśma klejąca
klej na gorąco 
wstążki
mazaki 

Robimy: 

Sklejamy ze sobą w pozycji leżącej 4 puszki ( taśma klejąca lub klej na gorąco) i owijamy materiałem w zielonym kolorze. Możemy wg. uznania ozdobić boki np. materiałem z brokatem. 


Sklejamy ze sobą dwie puszki i również owijamy materiałem. Mocujemy na dolnej części wzdłuż pierwszych puszek. 


Czas na lufę. Butelkę owijamy zielonym kolorem i dodajemy ozdoby np. napis lub wstążkę. 



Całość mocujemy klejem na gorąco i gotowe :) 

Możecie owinąć w celafon. 





33 komentarze:

  1. Świetna sprawa! Gratuluje Ci kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyglada ❤️ Musze pożyczyć ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki pomysłowy prezent :) takie cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką cicha, cichutka nadzieję, że kiedyś właśnie taki prezent dostanę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haa! Ale super pomysł. Chyba musze kiedys go wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to jest! Kolejny kreatywny pomysł, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, myślę że miłośnicy tego napoju będą mega zadowoleni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz świetne pomysły ❤ pokaże to bratu , ma 10 lat i uwielbia takie plastycznie rzecze ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny i niedrogi prezent z bardzo dużą nutą poczucia humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja postawiłam na typowy tort z piwa :) ale może dlatego, że mój mąż woli słodkości niż czołgi

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha nie no extra! Świetny pomysł i coś oryginalnego 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna propozycja. Uwielbiam takie kreatywne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny pomysł! Mój Narzeczony zdecydowanie byłby zadowolony z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam w planach zrobic taki mężowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaki super pomysł na prezent! Na pewno wykorzystam go gdy będę robić prezent dla męża i teścia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O właśnie, takiej wskazówki mi było trzeba😃👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)