piątek, 16 listopada 2018

Duża świnka skarbonka - czyli pudełko na koperty ślubne.


Co można zrobić z papieru na balonie ?
Jednogłośnie odpowiecie, że piniatę !
I tak zgadam się, 
a z piniaty ?
Dotychczas robiłam już koszyki, miseczki i nakrycia głowy. 

Pomysł świnki ślubnej zrodził się w głowie już dawno. 




Zaproponowałam koleżance, która została mianowana na świadkową i szukała oryginalnego pomysłu na gadżet dla młodych - " Aga ! ratuj ! " 
I tak oddała mi się całkowicie, 
a ja zrobiłam dużą big - pig skarbonkę na ślubne koperty. 



Kilka warstw papieru, farba, lakier. 
Koraliki, koronki i trochę kokardek. 
Podpis i świnka na wesele gotowa !





Pudełko na koperty ślubne. 
Duża świnka skarbonka, która pomieści 
koperty ślubne, pocztówki i książeczki. 














I jak Wam się podoba świnka pudełko na koperty ślubne  ? 
Macie ślub już za sobą czy dopiero planujecie ?


31 komentarzy:

  1. Ale super jest ta świnka, sama w życiu bym takiej nie zrobiła, nie mam talentu do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiś, talent widocznie w czymś innym jesteś dobra :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł,świneczka rozkoszna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale starannie wykonana! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe i zabawne! Wiem, że wykonanie to dużo roboty także podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świetnie to wygląda ! Pomysł genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa! Pamiętam jakie zamieszanie było u nas z kopertami i taka świnka ułatwilaby sprawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna świnkę, wspaniały pomysł ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pomysł! Uwielbiam skarbonki a taka handmade to już w ogóle radość 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Ciebie to jest prawdziwa złota rączka 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowy i oryginalny sposób na przechowywanie kopert.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiw ale Ty masz talent ❤ idealna na prezent ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Robilam coś bardzo podobnego w zerówce! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobały mi się te świnki, to była naprawdę fajna odmiana od zwykłych pudełek na koperty, ale niestety cena takiej świnki była tak absurdalnie wysoka, że u mnie stanęło na pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna sprawa taka swinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. No wyszła ona świetnie jestem pod wrażeniem! Ja bym się ucieszyła z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ta świnka ładna! Świetny pomysł, chętnie sama bym taki wykorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to cudownie wyszło, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  19. To się na pracowałaś. Sporo detali. I fajny pomysł. 👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)