niedziela, 16 grudnia 2018

Choinka ze wstążek - krok po kroku

Witajcie dzisiaj pokażę Wam jak zrobić choinkę ze wstążek





Potrzebujemy:
* styropianowy stożek
* zieloną wstążkę 
* szpilki



Robimy:

Tniemy ok 2 cm paski a nasz stożek na dole owijamy jedną warstwą zielonej wstążki


składamy na pół i odwracamy



i przyczepiamy szpilkami do stożka tak jak na obrazku


Każdy kolejny rząd umiejscawiamy " po środku" 
aby zakryć wystające szpilki dolnej warstwy




Potrzebujemy jeszcze trochę cierpliwości




i gotowe !

Ozdabiamy wedle uznania.


Tą samą techniką możemy ozdobić bombki. 

Widzieliście kiedyś takie zdobienia ?
Umielibyście zrobić ? 
Jak tam Wasze przygotowania do świąt :) ?


25 komentarzy:

  1. Robiłam taką metodą bombki. Strasznie dużo roboty ;) ale może i choinkę spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam takie ozdoby ale nie wiedziałam jak się to robi. 😄👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda świetnie ale pewnie to mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają takie ręcznie robione ozdoby 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię za taki talent. I myślę, że musisz być osobą z anielska cierpliwością ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już ostatnio taka choinkę u pewnej dziewczyny. Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na twój projekt to takie łatwe się wydaje. Ale ja wiem, że jak ja bym to wzięła do ręki to zaraz by mi się coś do palców przykleiło, źle obcięło, pokłułabym się itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze dzisiaj też spróbuję taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka kiedyś robiła tego typu bombki i choinki, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam gdzieś kiedyś taką choinkę, ale powiem Ci, że myślałam, że trochę inaczej wykonuje się takie dziełko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moja metoda jest łatwiejsza czy trudniejsza od twoich myśli ?

      Usuń
  11. W sam raz na stolik :D
    przygotowania do świat stoją w miejscu 😒

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska choinka ❤️ piękna ozdobą do domku 😍🎄

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak genialnie to wygląda, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)