piątek, 21 grudnia 2018

Bombki w 3 d - tutorial

Rok czasu zajęło mi zebranie się do zrobienia bombek w 3D.
W zeszłym roku obudziłam się jak wszystkie kule zostały wykupione, chociaż w sklepie były już od października.
W tym roku zmobilizowały mnie zajęcia w świetlicy z dziećmi.





Do zrobienia bombek w 3D potrzebujemy:

* przezroczyste otwierane kule
* klej na gorąco
* biała farba
* wikol
*  serwetki decoupage
* dodatki
* ozdoby
* wstążki



Robimy:

Otwieramy bombkę i malujemy 1 połówkę białą farbą. Najlepiej położyć 2 - 3 cienkie warstwy niż 1 grubą. Czekamy, aż wyschnie.





Robimy tło naszej bombki np. smarujemy klejem i sypiemy brokatem, ozdabiamy techniką decoupage lub doklejamy kuleczki.

Na klej na gorąco z brzegu jednej z połówek doklejamy nasze ozdoby. U Nas były to drewniane jelonki, gwiazdki i kulki.





Wsypujemy kuleczki ( nasz śnieg) lub pyłek, proszek lub cokolwiek innego co będzie luźną ozdobą w naszej bombce.



Zamykamy i obklejamy wstążką.

Dodajemy zawieszkę i gotowe :)



tak prezentują się bombki zrobione przez dzieci na warsztatach, które prowadziłam :




a tu moja inspiracja :




Jak Wam się podobają?
Co zawiśnie na Waszej choince?


33 komentarze:

  1. Efekt końcowy jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jestem zauroczona takimi ozdobami. Te również są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam tak ładnych bombek, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają takie bombki =)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja gdzies mam te plastikowe bombki i nie umiem ich znaleźć!!! tak dobrze schowałam w zeszłym roku... czyli znowu w tym nic nie zrobie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zainspirowałaś tymi cudami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za rok zrobię sobie takie bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale świetny pomysł , choinka z takimi bombka i musi wyglądać niesamowicie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kolejne święta z pewnością wykonanam takie bombki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bombka z jelonkiem wpadła mi w oko ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne! Takie proste a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne , ja najczęściej z plexi robiłam z przegródką lub z krainą śnieżną 3D. One pięknie wyglądają na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze robilam babki styropianowe, ale takich nigdy. I żałuje, bo Wyglądają pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku piękna jest ta bombka z reniferen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki 3D to super sprawa, tym bardziej, że do środka można wsadzić naprawdę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł taka bombka. 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł. Świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)