sobota, 29 grudnia 2018

Podsumowanie 2018 roku ...

Dzień dobry - przyznam Wam się bez bicia, że w tym roku zrobiłam mało. 
Mało nowych prac, mało nowych wyzwań a wszelkie plany w folderze "oczekujące".
Praca z młodzieżą w świetlicy motywowała mnie do zajęć plastycznych i głównie tam powstały nowości. 



W Nowym Roku życzę Sobie i Wam więcej zapału i samozaparcia ! 
A teraz zapraszam na fotorelację :) 
i kilka tutoriali w jednym miejscu :)
























Który z moich tutoriali podoba Wam się najbardziej ?

Jest coś co spróbujecie zrobić sami w domu  ?

21 komentarzy:

  1. Stworzyłaś wiele naprawdę pięknych rzeczy i motywowałaś mnie bardzo do działania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Półka na resoraki to coś dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pólka na resoraki jest tak świetna, że zastanawiam się, czy nie zrobić takiej z moim chrześniakiem. Myślę, że byłby zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  4. To był na prawdę piękny rok, wiele wspaniałych rzeczy stworzyłas ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś mało? Na pewno więcej ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku zrobiłam kilka rzeczy. Najwięcej do zdjęć synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombka 3d i karteczki Świąteczne podobają mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czolg z piwa to mój ulubieniec i szykuje sie na taki w kwietniu, na urodziny męża!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czołg z piwa to coś idealne dla mojego narzeczonego :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele pomysłów ;)
    Naprawdę jesteś kreatywną osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czołg to niejednemu facetowi by się spodobał. A tą półkę na resoraki pokaże mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się numer jeden, piękna ta bombka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wszystkie pomysły i prace podobały! Oby więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko mi zdecydować. Kazdy tutorial miał coś w sobie.. wszystkie Twoje rzeczy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak mi się podoba, coraz lepiej ci wychodzi. 👍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)