piątek, 14 grudnia 2018

Ozdoby ze słomy

SŁOMA

Kiedyś naturalny surowiec, z którego robiło się ozdoby.
Teraz materiał, który ciężko dostać w wersji białej.  



W zeszłym roku miałam okazję uczestniczyć w warsztatach robienia ozdób ze słomy. 
Jej elastyczność i zasady tworzenia można porównać do wikliny papierowej. 
Chociaż przyznam szczerze, że nie mam cierpliwości do takich rzeczy. 
Jednak warsztaty dały mi dużo satysfakcji.



Takie małe ozdoby są uroczę i już 2 rok zdobić będą moją choinkę. 
Udało mi się też przekazać wiedzę dalej i nauczyć kilka osób robić aniołki. 




Na warsztatach powstały gwiazdki, anioł, laleczka, wiedźma, dzwoneczek, wianuszek i bombka.





To właśnie one kojarzą mi się z babcią i świętami z dzieciństwa kiedy to królowały na choince takie skarby nie wyparte przez chińszczyznę. 



Podobają Wam się takie ozdoby ?  
Co w tym roku zawiśnie na Waszej choince ?




30 komentarzy:

  1. Jakie cuda!!! Ale ile to roboty! Chciałabym móc kiedyś wziąć udział w takich warsztatach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że w Twojej okolicy też byłyby takie dostępne :)

      Usuń
  2. Ale piękne 😍😍😍 chciałabym umieć je zrobić 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby! Wiedźma jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze bardzo lubiłam rzeczy wykonane ze słomy♥️ Ozdoby wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kiedyś podobne ozdoby w jakiejś restauracji piękne są 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, swojskie, słowiańskie... Jeśli kiedyś będę mieć własny dom w takim stylu, moja choinka będzie pełna takich dekoracji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym umieć robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze są te cudeńka :) Pięknie wyglądałaby choinka ozdobiona takimi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością powiesiłabym takie ozdoby na swojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie genialne rzeczy! Cudowne to jest, i jakie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać że jest to bardzo oryginalny pomysł na choinkowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie rzeczy robione samemu są świetne i na dodatek pełno zabawy przy tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale Ty piękne rzeczy tworzysz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)